Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AniekR schreef:Oef dat lijkt veelbelovend, SofieHavan.
Bij Lies veranderde het plakkerige gele spul gisteren in melk spuiten. Hoop voor jou dat het nu ook snel komt!!
) *stom paard!!* 
die blinkt als een spiegel!

Maar tsja er zit toch echt zeker iets in hé. Ik denk dat ze haar record wil breken
Ze zit vandaag op 330 dagen, dus het mag wel zo stilaan beginnen. Een veulen op 23 april verwacht ik niet, maar niet te lang meer moeten wachten zou wel fijn zijn
Er komen al mooie billetjes op in vergelijking met het magere veulentje dat Sierra afgeleverd heeft 2 weken geleden
Ik heb foto's, maar ben er nog niet aan toe gekomen om ze op de pc te zetten. Die houden jullie dus nog te goed, maar hier alvast een klein filmpje van dit weekend:
Mooie gelijke voeten, kaarsrecht op de benen en voor de rest ook ene plaatje. Ik ben zo'n trotse veulenmama
Had ze de vorige keren wel een volle uier voordat ze ging bevallen? Aan die foto's te zien dit ze er toch behoorlijk drachtig uit
Gefeliciteerd!
Hij is prachtig. Ik snap dat je niet van de camera weg wil, wat een heerlijk gezicht zo
Hoe gaat hij heten? Rooskamp's mr. Long Legs? Wat een stelten
Wat een knapperd, ben benieuwd naar de naam (of heb ik er overheen gelezen?) en meer foto's!!