Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:Ha meiden,
Ik ben even twee weekjes afwezig geweest, aangezien ik doordeweeks sowieso weinig tijd heb voor Bokt en afgelopen weekend had ik het erg druk.
Ik ga nu weer braaf meelezen
Daisy was gisteren 3 maanden drachtig, dus ik zal straks tussen de buien door even de 3-maandenfoto's maken
Het opbouwen met rijden heeft niet het gewenste resultaat gebracht, dus in overleg met de dierenarts gaat ze nu weer twee weken op de Metacam met een hogere dosering. Mocht dat ook niet helpen, zal ze toch op de foto moeten
Aestrith schreef:Hallo dames!
ik wilde hier even binnenvallen met de vraag of jullie misschien fotos hebben van een merrie die rond de 150 dagen drachtig is?? Zien jullie al echt verandering bij 5 maanden?
Ik verzorg hier een paardje die op 4 april is gedekt, maar daarna niet meer is gescand. ik durfde er al niet meer op te hopen omdat ze net 3 weken na de dekking was ontsnapt en naar de buren is gegaan, die een hengst hebben staan, terwijl ze dat normaal nooit doet. en een andere keer dat ik bij die hengst langskwam stond ze met de staart omhoog te sproeien. Maar nu lijkt ze toch wel voller in de buik, en nou vraag ik me af of ze gewoon een beetje vetter is omdat we niet zoveel hebben gereden de laatste tijd, of dat er toch een klein dingetje aan het groeien is daarbinnen....!! Het gaat om een maiden haflinger van 6 jaar