O!! ja, leuk droge poesjes foto's!! morgen wel doen he!?:
Peeps is weer volop aan het werk en aan het aftrainen.
Toch maar een Hepsi topic gemaakt, met gemengde gevoelens... Wil mijn mallerd terug!!! Ze is nu ook wel grappigen stout, maar niet de Hepsi Hepsi, die ze anders is. [KS-ITP] Hepsi, even not so Hepsi.....
Hier gaat de kleine dondersteen goed.. Ze is een beetje wispeltuurig, maar ja mag ook wel met deze leeftijd.. Ze is nu een week en het is gewoon super leuk om te zien wat ze in zo'n korte tijd al heeft geleerd!!
Gefeliciteerd met de baby poesjes! Ben gek op lapjes..
Nu nog een hoop gezond veulen nieuws graag!
Amandake
Geplaatst: 21-05-11 22:45
@maseike : thanks en succes vannacht
de britjes
en 2 v/d 5 weesjes
Marlis
Geplaatst: 21-05-11 22:48
Ja peeps en kyra gaan inderdaad verhuizen whisperke:). Maar peeps went overal en heeft er al een keer gestaan alleen toen stond er een vervelend clubje meiden, en die zijn nu allemaal weg. En kyra is ook niet moeilijk dus verwacht dat ze het beide wel fijn vinden. As donderdag brengen we ze naar de andere stal, zo 500 meter verderop. Kleinschalig is het staan nu 2 shets apart van een vrouw, een haflinger van een man en een welshje van een meid. We moeten het alleen met een slechtere/stuk zwaardere bak gaan doen, maar daar tegenpver staat weer dat ze in het stalseizoen in de ochtend buiten worden gezet en in de avond onderling binnen worden gehaald. En dit kan op me huidige stal niet, en is de kwaliteit van het stro en kuil slecht.
peeps hebben we deze week alweer 3 keer in de bak opgepakt:) en morgen springen met haar:)m vandaag ook nog een stuk buiten geweest om kyr aan het verkeer te laten wennen. Makkelijke beeb. Peeps heeft nig eeb buije maar zit wel super in der vel.
Sharonindez: ik kan morgen wel een foto maken van het zadel:) is idd bruin.
Ik zet hem op maar ik val wel om de 5 min in slaap hoor dus echt waken kan ik niet voor je
Magic_Ice
Geplaatst: 21-05-11 23:47
Wat een prachtige katjes allemaal, en mooie verhalen!
Mon maakt het wederom spannend, hopelijk loopt er morgen een mooie beeb naast!
Knappe Kyra!
Vandaag Draumur 3 weken jong!
Even Noukah het neusje van Draumur laten zien
Overbouwd? ik?
Crocs zijn ook leuk!
Bij Tante Sigrún buurten
Smal kontje
Draumur loopt continue bij Sigrún, dat is erg interessant. Steeds als ik in de wei ging zitten vandaag en Draumur naar mij toe ging, kwam Sigrún er tussen en stuurde Draumur bij mij weg, ze lijkt meer over hem te moederen als zijn eigen moeder, haha! Erg leuk hoe ze als minikudde fungeren!
Magic_Ice
Geplaatst: 21-05-11 23:51
Update Sigrún
Veel meer zucht en haar buik is verplaatst naar achteren
Hepsie is cool. En ijslandertje ook. Vanmiddag heeft veulie even kennis mogen maken met tante honderd. Toen mams aan het eten was zag ze haar kans schoon. Met der oren in der nek brutaal naar haar toe. Gaat er helemaal tegenaan staan, was honger het niet mee eens. Gilconcert en kleine werd met een flinke klap op der plek gezet. Haha compleet beledigd drentelde ze terug.