Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

terwijl ze vorig jaar echt al 2 maanden van tevoren begon te vullen 

haar banden zijn ook ni al te sterk meer .. (kan je ook btje zien op de foto van de achterkant, zie je schuine strepen lopen van de ingevallen banden .. zo loopt ze dus al een week of 3 rond!
(daarvoor was die ook al schoon hoor, maar nu helemaal gepoetst en nieuwe laag erin. oeps halve stal ongeveer schoon stro op de mesthoop, niet zo handig, maar nu is hij spik en span)

Al helemaal als je je bedenkt dat ze afgelopen jaar ook een veulen heeft gehad!
Braaf paard.
Ook weer echt zo'n knuffel nu, lekker ding is het
en ik moet nog wat meer prikpaaltjes scoren, heb ze nu al overal weggehaald waar ze gemist konden worden, maar zullen er nog meer moeten worden) NkPrecious schreef:jullie ideeen waar deze gekke muts mee bezig is?haar banden zijn ook ni al te sterk meer .. (kan je ook btje zien op de foto van de achterkant, zie je schuine strepen lopen van de ingevallen banden .. zo loopt ze dus al een week of 3 rond!
Jeanine84 schreef:Sinds vandaag vindt mijn merrie het niet meer goed dat ik aan het uier zit, ze laat het wel toe maar ze tilt haar been wel op. Eerder deed ze dit niet en vond ze het wel best...betekend dit iets?
.

.........vond Levende Have ook, die hebben hem op de site gezet) en Porva en Palou erin. Alles goed en nu staat ze weer op stal wat echt super gaat. Ze is helemaal rustig. Uiers zijn bij haar 's ochtends weg en 's avonds weer terug (klein beetje uier nog maar)?! Buik blijft groeien. Ze is wel heeeel veel aan het slapen en erg aanhankelijk.
. En dat terwijl er ook vrijwel niets mee gedaan word!
Ik verwacht dat het gaat werken in de mei vakantie, uiteraard krijg jij de link dan ook weer!