dag 308

dag 310 (vandaag)

vorige dracht (bevallen dag 333) op dag 311... ze zit voor op schema dus...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
ik ga niet elke avond staan opblinken om 's ochtends schone tieten op de foto te kunnen zetten he

die voor het veulen van tinkerbell staat al klaar. althans de merrienaam dan
want het wordt een merrie (voor alle geval ligt er ook een hengstennaam klaar, maar ik vind de merrienaam mooier en sowieso zoek ik niet verder, want ik heb alleen een merrienaam nodig
)
. 2 Merrienamen en 1 hengstennaam.
. Ik wil graag 2 echt héle mooie namen, waar ik 100% tevreden over ben.
O god.. Het is echt te zielig om te zien hoe ze daar zo boven staat zeg.
Nee doe mij maar wat makkelijkers, is ook voor de kids handiger
Al noemden ze het veulen van vorig jaar, Rocky ook Rocky raket
(omdat ie zo hard kon rennen)
.

). De pus liep er gelijk behoorlijk vlot uit, en wij gingen met de zwaar gesedeerde merrie aan de wandel in de buitenbak zodat de inhoud van het abces op natuurlijke wijze eruit gemasseerd werdt, want de DA mocht daar immers niet aanzitten ondanks dat de merrie toch behoorlijk gesedeerd was (die nog best kan meppen en dreigen ondanks de sedatie, dat het kind verdwenen was merkte ze niet eens, maar een hand op haar kont... oei oei oei!)
)

ShamalArabs schreef:Dit eerste kwartaal alleen al hebben we meer DA-kosten dan in de afgelopen 6 jaar arabs fokken....
Maar eerlijk is eerlijk, die kosten zijn niet grappig, maar tot nu toe is alles verder wel gezond en levend, dát is me veel meer waard!!