Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:whiz: En wat aan de voorkant (nu onder) zit is geen vocht? dat had Upona heel erg, dat leek al tijden op veel uier, het verschil zag je pas toen die uier echt vol begon te lopen. Bij lady zie je dat daar helemaal niet.
Spenen zijn iig nog helemaal verstopt.
(ik kan zo moeilijk uit de weg met die uierfoto's zo, kun je er de volgende keer ook eens 1 van de voor/zijkant maken?)
Thomas5 schreef:Hier een dikkere bult voor haar uiertje, als ik in de spenen knijp komt er een druppeltje doorzichtig vocht uit, maar een echte uier heeft ze nog niet.. Banden zijn slap, at een paar happen van haar biet en kwam daarna bij mij staan, mest in kleine portie's en er hing een rare sliert uit haar aars.. leek wel mest maar het was eerder een vliesje (NIET uit haar kling)
Verder heeft ze vandaag veel neer gelegen (zowel gewoon als plat) en was ze dus enorm rustig volgens mijn moeder..
we wachten verder.
regina schreef:Thomas5 schreef:Hier een dikkere bult voor haar uiertje, als ik in de spenen knijp komt er een druppeltje doorzichtig vocht uit, maar een echte uier heeft ze nog niet.. Banden zijn slap, at een paar happen van haar biet en kwam daarna bij mij staan, mest in kleine portie's en er hing een rare sliert uit haar aars.. leek wel mest maar het was eerder een vliesje (NIET uit haar kling)
Verder heeft ze vandaag veel neer gelegen (zowel gewoon als plat) en was ze dus enorm rustig volgens mijn moeder..
we wachten verder.
dan gaat ze het misschien toch wel winnen van regina!!!
ga nu naar regina toe, eventjes weer in de paddock zetten voor de nacht (kan ik haar makkelijker in de gaten houden)... dan geef ik dr haar biks die ze niet op at, kijken wat ze nu doet
hiboune schreef:hallo allemaal!
zo lekker dagje gewerkt!
met hiba en alano gaat alles goed!
alleen ff vraagje over hiba
er komt nog af en toe wat bloed/slijm(rood) naar buiten uit haar muts..
en ze staat ook wel te schuren
en de binnenkant van der muts is uh behoorlijk beurs...paard rood enz enz
is dit normaal?
zal zo haar eens temperaturen!
nou voor de rest weer een nieuwe nacht in aantocht!
Whiz schreef:Regina... Jippie.. Tonight''s the night!! ... Spannund!!