Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vuurtoren schreef:of foto's van je tentje naast orchid dat wil ik wel een zien wel lekker koel s'nachts in een tentje beter dan in huis
gr. annita
Overdag als de zon er fel opstaat is het er snikheet, maar zodra hij in de schaduw komt is hij meteen weer koel. In huis niet, daar blijft de warmte hangen
M'n broers zijn nu net weg met het fototoestel, ze willen de overbevolking vossen die wij een paar dagen geleden achter ons land hebben ontdekt op de foto zetten
(leuke herinnering als ze straks gejaagd zijn
rotbeesten, het zijn er wel 4!)Orchid schreef:In m'n tentje is het lekker koel hoorOverdag als de zon er fel opstaat is het er snikheet, maar zodra hij in de schaduw komt is hij meteen weer koel. In huis niet, daar blijft de warmte hangen
M'n broers zijn nu net weg met het fototoestel, ze willen de overbevolking vossen die wij een paar dagen geleden achter ons land hebben ontdekt op de foto zetten
(leuke herinnering als ze straks gejaagd zijn
rotbeesten, het zijn er wel 4!)
Orchid staat nu al bijna de hele dag in de bak te niksen.. Het is veel te heet om iets te doen, ze heeft alleen even heen en weer gecrosst om van de vliegen af te komen..

Is dat veulen er nou nog niet??
Ik hoop dat ik niet hetzelfde meemaak volgend jaar, aangezien Siena ook door Romantico is gedekt

vuurtoren schreef:vossen......ik hoop dat je geen kippen of kleinvee hebt en je kan orchid er ook niet achteraan sturen die komt niet ver met die dikke buik maar als je het toestel terug hebt maak dan even een foto van haar dikke buik ik wil haar wel eens zien.........
gr. annita

Britjuh schreef:Orchid kan je mij noch even die site geven van Romantico

..

Hoop goede foto's te zien.. (Ik weet niet hoe je heet, staat ook nergens in je profiel.. Dus ik weet niet beter dan je
)