de wonde aan zijn rechterkogel is enorm ,hij heeft er zelf aan zitten knabbelen en likken ,het is echt een groot gat ,de beugels kunnen niet meer aan ,helaas of het is regelrechte mishandeling .
Weten juliie ,zijn slechtste been is nu perfect recht (op de foto rechts ) en hij heeft de spalken voor het laatst zaterdag nacht aangehad ;Wat vroeger zijn goede been was blijft al een tijdje zo omdat ik zelf vindt dat zijn been niet goed in die beugel past ( de man heb ik 2 weken terug de woensdag dat gemeld maar hij had cursus voor anderhalve week en ik moest me maar redden ,schandalig!!) daardoor komen op dat been ook aldie wonden natuurlijk en omdat het niet past doet het niet goed zijn werk
maar het is een wereld van verschil met wat het is geweest en waar ik vooral erg blij om ben is dat hij nu zonder buiten gaat ,speelt ,rent ,bokt steigert en als hij binnenkomt staan ze nog altijd even recht dus niet meer zoals vroeger krom na een paar uur zonder beugels
ik vindt trouwens -op de foto linker- knie groter dan de rechter en ddarom dat dat been niet goed in de beugel past!! dat ga ik ook even vermelden straks !!