Cams doen het heel slecht, teveel bezoekers denk ik.Merrie staat nu en het lijkt alsof de poten er al uit zijn.
En ik heb weer beeld (na verversen) en zie een veulen liggen.Zal maar eens proberen te bellen want ik zie nog geen mensen.
[***] heeft haar zojuist gebeld (zijn Duits is beter ), ze is dus wel op de hoogte gelukkig.Het is een merrieveulen!
Ach Plunk, was je weer alleen aan t kijken? Hahaha, maar jij zie nog eens wat (en Andries was ook nog wakker!)
Update Cora:Cora still has some good wax going......is not "white" yet. Baby was doing the happy dance in there.Other girls about the same.
Zal je zien dat het veulen net komt als ik de paarden buiten ga zetten... Maar ja, binnen laten is ook zo lüllig he?
Morgen...Ik ook! Hoe is het mogelijk dat je weer moest bellen ThePast03 (fijn dat je er weer bent...gaat het wat beter ?)Of wisten ze het deze keer wel bij G.F.?
Weerkaartje van nu...ziet er toch geweldig uit! Heerlijk zonnetje overal...deze temperatuur vind ik heerlijk....niet boven de 25 graden hoor. Marije hoe is het met Allootje?? Wanneer "schiet" je weer wat foto's van deze schoonheid?
Hoi Krissie...alles goed? Ook met lieve Olly?Ik kijk ook met de streaming cam...maar voor heeleven, ik ga zo naar de paarden en daar even lekker in het zonnetje zitten!
met mij is alles goed, en met olly ook wel hoor, ze staat al lekker in zonntje en ze geniet lekker, heb nog wel x foto's voor je die pm ik je wel ok?
Cams doen eht hier niet. Zalea blijft hangen op rosie, begin pagina. streamings paktie niet. ik zit op school.. vandaar ze doen er alles aan om het onmogelijk te maken andere dingen te doen dan schoolwerk..zucht.
ooo mandy dat is heel vervelend, ik kan gelukkig thuis zitten, en bezig voor me school werk, dan mis het denk ik ook niet
Cora wordt er niet rustiger op...@ stephany: ik denk dat ik vanmiddag nog wel wat Allo foto's maak. Moet nu eigenlijk even wat andere dingen doen omdat ik vanavond weg ben.