ik heb ook 3 drachtige merries: een elmero drachtig van hamlet een inspekteur van painted black en een inspekteur van krack c.uigeteld op 30-3,28-4,1-6.
Mijn friese merrie Desteney is uitgerekend in de maand :: Mei..!
Maar ze is al zo dik en de uiers zijn al groot dat we denken dat het in April al komt.. we hebben een idee dat het een hengstje wordt want het is zo druk in de buik van Desteney..
Ze heeft vorig jaar een lieve merrie gekregen die nu al even groot is als desteney.. ( 1.56m ongeveer ) De vader daarvan is Botte
Van dit veulentje is het Tjesse ( staat op de faculteit ) Als het is geboren maak ik meteen foto's en zet het op bokt!
heb me net pas geregistreerd maar wilde wel even laten weten dat mn merrie utopia eind mei moet gaan bevallen van haar eerste veulen mn shet elza moet ook veulenen maar wanneer is niet bekend
zodra er een veulen is laat ik het natuurlijk weten met foto's erbij
Laatst bijgewerkt door areke op 30-03-06 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt
hoi hoi,Socratus(democraatXuniform)heeft op 4 maart een hengtveulen van Sir Sinclair gekregen,hij heet Beau Sinclair. Op 25 april krijgt mijn merrie Oratira(JUUL)julio marinerX ramiro)een veulentje van Triple
MIjn merrie Ramira(Rebel- Z III x Matterhorn) is al 15 dagen over de uitgerekende datum. Als ik het zo bekijk, komt daar ook nog geen verandering in. Het zit daar best. Ze is drachtig van Paroli ( Pilot x Salut x Grannus)
Mijn andere merrie Uvera(Nourejev X Furore) is drachtig van Stedinger (Sandro Hit x Landadel) is uitgerekend over 18 dagen.
En ja, ook hier een shetlandveulen op komst! Melodie van de Molendijk, drachtig van Nicky van de Koudhoorn. Veulentje wordt rond 13 mei verwacht. En ik? Ik word verschrikkelijk ongeduldig!