Kabayo spannend! Succes!
Hier nog niks nieuws. Hengstig spuiten heeft niks gedaan dus nu afwachten of ze zelf hengstig wordt. Hopelijk werkt het betere weer nu mee.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jazzejam schreef:Van harte met de dracht scan,Hennos. Je hebt de zelfde DA zie ik.![]()
Ja, misschien is het ook helemaal niet erg. Nog nooit zo iets gezien, schoot er echt uit. Maar vocht kan er maar beter uit zijn.
Vorig jaar bij de laatste poging was ze op 15 dagen leeg gescand. Ik heb haar toen weer terug naar huis gehaald. Na 3 dagen werd ze weer hengstig. En toen hadt ze ook wat dikke witte uitscheiding gelukkig geurloos dus dacht geen onsteking en duurde ongeveer 2 dagen. Heb me er toe niet druk om gemaakt. Maar dacht nog wel heeft ze toch vocht gemaakt in de baarmoeder, scan wees uit toen van niet.
jazzejam schreef:Ja klopt, denk dat we mekaar net mis zijn gelopen. Tenminste je merrie zou me wel zijn bijgestaan.
Maar Vorden is voor jullie ook nog wel een eindje rijden denk ik. Ten minste dacht dat je ergens bij de uiterwaarden van de IJssel stond?
Vulina schreef:Ik heb ook 1 staan, niet van mezelf, die scannen we zo'n 3x per week, missen dus echt geen hengstigheid, maar nu al 2x hengstig gespoten, maar reageert nergens op