evelien leuke mijlpaal
noisy wat grappig wat je paard kwijt is aan haar, hangt er dan bij jou aan, kan je opnieuw beginnen

inderdaad zoals linda zegt, of er ligt paardenhaar in huis, of vlas of hooi, zelfs soms tot in de slaapkamer

woogy, rare dbters uren

aniekr niet erg toch als het eens wat drukker is, je merrie's moeten ook nog even.
hier nog niks spannend hoor Liaan, Elsa is pas in april en Flo in mei.
silvana hier een camera en heb me gisteren ook halsteralarm gekocht, eentje voor paard en eentje voor pony. Natuurlijk ieder zijn keuze maar ik weet dat al twee jaar achter elkaar is stik kapot was van te waken en dan hoefde ik niet eens mijn bed uit

leuk keuringen, dit jaar gaan we ook voor de eerste keer naar de keuring van het stamboek, ik ben benieuwd, zal ook nog vervoer moeten regelen want met mijn tweepaardstrailer gaan ze er niet allemaal opkunnen

jeetje suffie, verkorting van je leven ja, heb zo ook eens paar jaar geleden een veulen van tussen de koeien snachts moeten plukken, sindsdien staat alles snachts op stal
nog geen veulens dus, ik denk dat Tinne, Mijnlieverd, Suffie, Liaan, woogy, inowa, icecrystal de volgende zijn en als Jupi zo verder doet, jij ook