Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

GJ9 schreef:2007, 2008 en 2009 waren nog meer dan 2010. Denk dus vanaf de start een snelle stijging en nu langzaam aan het dalen.

_Denise_ schreef:GJ9 schreef:2007, 2008 en 2009 waren nog meer dan 2010. Denk dus vanaf de start een snelle stijging en nu langzaam aan het dalen.
Jup:
2009 merries - 106
2009 hengsten - 126
2008 merries - 108
2008 hengsten - 106
2007 merries - 107
2007 hengsten - 102
2007-2009 redelijk stabiel, vanaf 2010 lijken er beduidend minder aanmeldingen te zijn geweest:
[ Afbeelding ]
En ja, ik had stiekem wel iets beters te doen.
KimD schreef:Ik heb al eerder gereageerd hier in het topic dat ik kotsmisselijk werd van sommige reacties, dit is niet veranderd. Hoewel sommige mensen het opnemen zijn er sommige mensen die gewoon steken blijven uitdelen...
Als je een probleem hebt met een bepaalde Bokker, laat die bokker dat dan weten en ga hier niet de kwal uithangen.
Voordat de verkiezing maar überhaupt van start ging was er al een hoop gezeur over 'het winnende veulen' bij de hengsten. Beer is razend populair, net als zijn eigenaar. Er zijn veel mensen die genieten van hun topics en een kijkje in hun leven. Ook in die topics gaat het vaak mis. Zo mis dat KBK PB's krijgt met de meest afschuwelijke verwensingen. Ze opent één keer per maand een topic, ongeveer dan, want precies weet ik het natuurlijk ook niet. Er zijn bokkers die elke week een topic openen over hun paarden, of zelfs in verschillende foto fora meerdere topics per week, daar hoor je niemand over.
Beer was al razend populair voordat hij geboren werd, waarom? Omdat KBK een volgtopic had aangemaakt (als zovelen anderen) waren tientallen als niet honderden bokkers volgden, er waren zoveel volgers dat ze volgens mij vijf delen heeft moeten openen voordat Beer überhaupt geboren werd! En zelfs nu loopt zijn volgtopic nog, het is dan toch niet meer dan logisch dat Beer veel stemmen krijgt? KBK is al heel lang bokker en heeft lief en leed gedeeld, ook toen het niet zo goed ging. Nu heeft ze een hele lieve man, een mooi huis en een horde prachtige paarden, en nog steeds deelt ze lief en leed. Als niemand ervan was gediend kreeg ze wel geen reacties.
Door dit topic heeft ze aan de Mods gevraagd of Beer niet kan worden terug getrokken, maar dat deden ze liever niet... Dat is toch sneu?! Het is zo ver gekomen met het gezever dat iemand zich geroepen voelt om haar veulen terug te trekken. Waar zijn we dan in godsnaam mee bezig?!
Hebben die mensen die hier steken uitdelen überhaupt wel een idee ervan wat je iemand kunt aanpraten?
NatasjavE schreef:Het gaat niet over KBK haar veulen.
Het is een dalende trent.
Overigens....wat ook een dalende trent had was het aantal gestarte topics op fokkerij algemeen.
Er waren altijd veel fokkers actief op bokt en er was een levendige discussie over fokkerij.
Nu worden erf nog amper serieuze topics geopend. Tussen die mensen die weggegaan zijn van bokt zaten ook altijd leuke inzendingen.
Denk dat dat ook meespeelt.

NatasjavE schreef:Het gaat niet over KBK haar veulen.
Het is een dalende trent.
Overigens....wat ook een dalende trent had was het aantal gestarte topics op fokkerij algemeen.
Er waren altijd veel fokkers actief op bokt en er was een levendige discussie over fokkerij.
Nu worden erf nog amper serieuze topics geopend. Tussen die mensen die weggegaan zijn van bokt zaten ook altijd leuke inzendingen.
Denk dat dat ook meespeelt.
danzzz schreef:De dalende trent is ook niet geheel onlogisch, heel bokt is veel minder druk dan voorheen. Er wordt veel minder gepost, en er zijn steeds minder gebruikers online.
Als je de gebruikscijfers naast de aanmeldingscijfers legt zal je zien dat dit overeenkomt
LadyMadonna schreef:Als je het over fokkerij hebt met een niet sportpaard wordt je niet altijd even serieus genomen imo, ook al ben je er heel serieus mee bezig