Prisjes zal nog een dag duren denk ik....al die voorpiepers, jullie hebben haar gewoon onzeker gemaakt haha. Zou wel fijn zijn als de hengsten nou op zijn!
Inderdaad 1.05 uur na de uitgerekende datum en dus een hengst Maar daar durf ik me voortaan wat minder aan vast te houden, want ze heeft er dit keer wel een potje van gemaakt. Maar uiteindelijk klopt het toch weer met wat ze altijd doet.
Het is echt een ontzettend knap veulen, zo net geboren misschien nog wel mooier dan Amir, maar dat gaan we in de loop van de tijd zien.
Hij is inderdaad vos van kleur, maar gaat schimmel worden.
Qua naam heb ik echt nog geen idee, had alleen een merrie naam in mijn hoofd, want die staat al jaren vast, maar verder nog niet naar namen gekeken. Ik zal vandaag eens kijken of ik iets kan vinden dat bij hem past. Moet ik wéér en hengstennaam verzinnen.. Dat is elk jaar zo'n drama, ik vind merrie namen veel makkelijker, en de inspiratie raakt na al die hengsten wel een beetje op.
Lisa, oh wat spannend bij Pris, succes! En hopelijk voor jou wel een merrie!
Het ergste is dat wij dus ook nog geen hengstennaam hebben. Heb er tig doorgestuurd naar Jeroen maar die vind ze allemaal maar niks(maar zelf meedenken hoe maar...mannen!) en ik wil echt niet dat een veulen naamloos blijft al is het maar voor een x aantal uur
Als onze baby nou wel ene hengst is, is de verkoopknoop wel weer makkelijker doorgehakt...Dat dan weer wel hahaha.
Ik ga eens wifiloos paarden knuffelen en bewegen. Zodra er beweging in zit, laat ik het weten meisjes!
Mijn veulens zijn bijna altijd wel een aantal uur naamloos, ik verzin altijd pas iets als ze geboren zijn, zodat het ook echt bij ze past. Of het moet echt iets speciaals zijn, zoals de naam voor een merrie veulen, daarvan weet ik eigenlijk zeker dat het wel past.