Allemaal bedankt voor jullie stemmen. Ontroerend om te zien dat er zoveel is gestemd. Ik zal langzaam aan het schrijven weer gaan oppakken, maar heb dit bewust niet eerder gedaan om het stemmen niet te beïnvloeden.
Met mij gaat het weer wat beter, helaas een hele zwarte tijd achter de rug. Kort na Fortuna verloor ik mijn drachtige merrie, niet Una, op de meest vrrselijk denkbare wijze aan koliek. Wat een verschrikking is dat geweest. En dan volgt er een tijd van akelige nachtmerries, oververmoeidheid, heel hard werken om niet helemaal in te storten. Bah... laat het maar snel 2016 worden...
Fortuna heeft in de tussentijd een ware ere plaats gekregen. Een vriendin van mij is kunstenares en die wilde graag voor haar reclame een trailer beschilderen. Zo gezegd, zo gedaan, ik tikte een tweedehands trailer op de kop en heb haar daarin de vrije hand gegeven.
Resultaat is een levensgrote Fortuna om 1 van de 2 kanten met als grapje uit mijn schriktrainingn een badeendje erbij

Inmiddels gaat alles weer rustig zijn gangetje en doen we vooral veel leuke dingen. Er zullen dan ook snel weer updates gaan volgen. Bedankt voor jullie geduld!