Ahh kan het dan nooit meezitten? Verdorie, laat haar nu dan toch lekker beter worden,. Wat een bloedstollende tijden voor jou TS diep respect voor je vechtlust, meer dan jij doet kan gewoon niet. Hou vol en houdt moed!! WIj duimen allemaal dat het goedkomt met je prachtige veulentje. Jullie verdienen het zo dat het goedkomt. Nog harder draaien dan maar die duimen.. En met het zilverwater nooit geschoten is altijd mis heb er veel goede berichten over gehoord, je weet het niet mogelijk helpt het..
V_eraa
Geplaatst: 20-05-14 18:33
Ahh wat vervelend.. Dit is geeeen goed nieuws
Kwam net een foto op Facebook tegen van een meisje die ik ken en daar stond Opium ook op! Ik denk dat ze daar stage loopt in die kliniek... wat een toeval
DA had geen goed nieuws. Het gewrichtje staat inderdaad dik door de polyartritisch. Veel meer dan haar AB verderzetten zit er niet in. Dit wijst er op dat we de infectie, de kiemen, niet in de hand hebben. We geven haar AB verder tot zo lang ze lekker rond kan lopen. 1% is de kans dat ze dit te boven komt, volgens de DA. Ze mag nog genieten zolang ze kan. En tegen beter weten in, geef ik haar nog niet helemaal op.
Furrow
Geplaatst: 20-05-14 22:20
Misschien nog eens bespreken met gent, of is dit besluit in samenspraak met Gent?
Wat een slecht nieuws, en weten dat je eigenlijk niks meer kan dan AB geven.. Moet je nog van AB veranderen, sinds deze geen effect heeft?
geerke
Geplaatst: 20-05-14 22:21
jee...daar was ik al bang voor...geef maar volop zilverwater,je hebt nu echt niets meer te verliezen
Shirley
Geplaatst: 20-05-14 22:22
Nee toch ???
Kun je zelf geen ab spuiten ? Dan weet je zeker dat het haar lijfje in komt, vind oraal sowieso altijd een "lapmiddeltje" eerlijk gezegd
sietske83
Sterkte hoop ook dat ze er boven op komt. Blijf duimen voor haar. Het is een bikkel.
quintusgl
wat een K nieuws zeg! Het leek zo vooruit te gaan en nu dit. Heel erg veel sterkte..... Hoop toch nog op een wondertje....
wat een klote nieuws, net nu het zo goed leek te gaan.. Ik hoop dat er een wonder gebeurd.. In elk geval zolang ze geen last heeft lekker met moeders samen laten genieten..
Echt rotnieuws zeg... Ik begrijp wel dat je het nu niet kunt opgeven, jullie hadden al zo gevochten... Ik hoop mee op een mirakel...
Evikes
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-14 22:42
Shirley schreef:
Nee toch ???
Kun je zelf geen ab spuiten ? Dan weet je zeker dat het haar lijfje in komt, vind oraal sowieso altijd een "lapmiddeltje" eerlijk gezegd
AB spuiten (in de gewrichten) is een oplossing. Helaas moet dat in een steriele ruimte gebeuren dus al zeker niet hier op stal. Dan moet ze weer naar de kliniek. En dan zijn we alweer enkele duizenden euro's armer... En eerlijk, dat kan ik niet meer. Ik viel al bijna achterover toen ik gisteren de rekening kreeg. De DA'en zien er ook het nut niet van in omdat ze aan de hand van dit nieuwe geïnfecteerde gewricht, wel weten dat er helaas nog zullen volgen. En dan blijf je spuiten. Wat al niet erg aangenaam is voor m'n beestje. Die insluitingen zijn dan ook alweer een nieuwe bron voor kans op infectie. Ik vertrouw op het oordeel van mijn dierenarts die overlegde met de artsen van de kliniek... Het is geen leuk nieuws... Maar helaas wel de harde realiteit. :'(
Mag ik even vloeken? Pfffff wat is dit ontzettend kl*te dit!
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 20-05-14 23:19
jeetje wat een poedersuiker, rot, vervelend ]}|%$}#>34(46€ nieuws!!!!
Weet ff niks te zeggen om je op te beuren, behalve dat je al veel hebt gedaan voor haar!! En de vraag is ook als je er nog meer geld in stopt, hoe ze er later uit komt
Ik denk dat je een heel eerlijke beslissing naar zowel het veulen als jezelf gemaakt hebt. Je hebt haar alles gegeven wat in jou macht lag, en dat is in mijn opzicht echt enorm, maar je kunt haar niet op blijven lappen. Dat is ook geen leven wat je moet willen voor je veulen.
Ik heb enorm respect voor jou en iedereen om je heen hoe jullie het veulen, de merrie en de situatie hebben behandeld en ik vind het echt enorm rot dat het uiteindelijk niet positief mocht uitpakken. Ik hoop mee voor het laatste beetje hoop wat de artsen Opium gegeven hebben
jobamara
Geplaatst: 20-05-14 23:28
O Evikes, wat erg. Probeer nog even van haar te genieten, hoe moeilijk ook. Ook wij blijven stilletjes hopen en duimen voor een wondertje voor dat lieve, levenslustige veulen. Dikke knuf
ThePast03
Geplaatst: 20-05-14 23:30
De juiste woorden kan ik niet vinden, maar ik blijf wel voor jullie duimen.