Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cemlys schreef:Balou_lover schreef:Hey haarbal Ti!!! Ook toen wassie leuk!!
Guillia is toch mijn pony look-a-like?benieuwd wat er uitkomt.
Je veulens zijn mooi. toch nog bescheiden wit wat ifan tom gegeven heeft (voor hoe tom eruit ziet), knap veulentje. altijd onder de indruk geweest van hoe tom draafde, benieuwd of deze jongen het ook zal laten zien
Heel benieuwd ook stiekem of die van mij al gedekt is ondertussen, of ze er mee bezig zijn.
Mijn hengstje blijft nog even hengst, of gaan we proberen. land op met een paar hengstjes. nog even lekker beetje spieren bijkweken
Balou_lover schreef:Cemlys schreef:
Guillia is toch mijn pony look-a-like?benieuwd wat er uitkomt.
Je veulens zijn mooi. toch nog bescheiden wit wat ifan tom gegeven heeft (voor hoe tom eruit ziet), knap veulentje. altijd onder de indruk geweest van hoe tom draafde, benieuwd of deze jongen het ook zal laten zien
Heel benieuwd ook stiekem of die van mij al gedekt is ondertussen, of ze er mee bezig zijn.
Mijn hengstje blijft nog even hengst, of gaan we proberen. land op met een paar hengstjes. nog even lekker beetje spieren bijkweken
Ja dat klopt!! Guillia is DE Look a like pony![]()
TiAmo heeft al wat drafpasjes laten zien en ik moet zeggen dat ie tot zover niet mis zijn...
Door welke hengst liet jij ook al weer dekken??
Dustinlover schreef:Ahh saffier.. Ik was er al bang voor.. Gelukkig heb je voor het veulen gekozen en niet voor jezelf te vechten.. Maar je hebt je best gedaan en je hebt tenminste het veulen een kans gegeven.. Wat ze tegen mij 3 jaar geleden zeiden en wat voor jou ook geld: je hebt dat veulentje in die paar uur meer liefde gegeven als sommige paarden ooit zullen krijgen en je kunt trots op je eigen zijn!
Balou_lover schreef:Saffier, Jammer dat ze het niet gehaald heeft!! Jullie hebben super je best gedaan, echt TOP!! Ga helemaal mee met wat DL schreef... Heel veel sterkte!!
Cemlys, oehw mooie keuze!! Heel benieuwd wat dat gaat worden