iedereen die al een dragende merrie heeft gefeliciteerd. En bij degenen die het nog niet gelukt is volgende keer beter.
Zuur wordt morgen gedekt. Na het hengstig spuiten zat er gisteren een mooie folliker van 3,5 centimer. Vorige keer is ze gedekt op een follikel van 4,5 centimeter dus DA zei dat ze morgen gedekt moest worden en dan zaterdag weer even scannen om te zien of het ei weg is. Ben heel benieuwd
gr_roos
Geplaatst: 26-05-10 21:17
Jammer Vanessa. Succes met de volgende poging. Geldt eigenlijk voor iedereen waarvan de merrie nog niet geïnsemineerd is.
Ik moet wsl een dag langer wachten Ik ben 1 juni alleen op kantoor, dus ik zal dan niet eerder weg kunnen om mijn paard te laten scannen en ik wil er wel zelf bij zijn. Dan maar doorzetten naar 2 juni.
Thanks Al_Zawraa, Bridie krijgt nu ook Regumate de komende 45 dagen omdat de veearts haar baarmoeder niet glad genoeg vond. Kennelijk maakt ze niet genoeg progesteron aan en de dierenarts vermoedt dat als ik niets geef, ze het vruchtje mogelijk afbreekt omdat ze normaal a.s. zaterdag weer hengstig moet worden.
marjolein88
Geplaatst: 26-05-10 22:40
Diane65 schreef:
Bridie is vandaag drachtig gescand van Dayano!
gefeliciteerd super !
Snoevie
Geplaatst: 27-05-10 06:39
Diane65 schreef:
Bridie is vandaag drachtig gescand van Dayano!
gefeliciteerd!
ik ga Ravina zaterdag ophalen van de hengstenhouderij,en dan nog wachten op de 18 dagen scan........
ik heb gelijk een afspraak gemaakt met de DA om maandag Alonna te scannen aangezien ik op vakantie ga die dag wilde ik zekerheid... Dus tussen 9 en 11 wordt ze gescand maandag!