haha zekerweten!Hoe gaat het eigenlijk met jou merrie marrlinde?Ik zie dat ze nog 16 dagen moet? =)Wat voor ras is ze?
ohjee marlinde daar ga je weer .nooit zeggen haha .die welshjes zijn net zo erg als minis .jenny liep 6 weken met vol uier . en holands next pony waker klinkt beter .
Ik volgde het topic al een tijdje en nu dit. Maar wat een mooi veulentje was het, zoals het daar ligt. Sterkte ook voor de moeder.
nee fury heeft nog geen veulen .denk dat ik de loodgieter maar eens moet bellen en hij de minis maar eens even moet ontstoppen .misschien dat het er dan een keer uitkomt .
Inderdaad.. Wie weet, weet de loodgieter er wel raad mee Hollands nexst pony waker klinkt wel errug leuk!
pfff.. egt is het de een niet, dan is het de ander Hup hup Fury, we zouden een veulentje krijgen, dan willen we die ook nu
hahaha die reacties van jullie .nou beetje om de spanning omhoog te gooien .fury drupt dus wie weet .
Jeetje, ehb het topic doorgelezen maar wat rot voor jou en je mini...Sterkte met het verlies van Engel Maar ik wens je succes met de andere mini!