Anouk ging rollen en op gegeven moment zat ze op dr kont.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog snel Gentl's mannelijkheid gebruiken voor Dupona of Gupona
!
Maar dat hebben we hem gelukkig uit z'n hoofd kunnen praten, maar weet niet of on dat volgend jaar gaat lukken.
Elke avond kots ik al mijn eten eruit. Heel frustrerend om zoveel honger te hebben en het daarna weer gewoon in de pot te kotsen. Ik zal blij zijn als dat eindelijk voorbij is!
Evengoed wanneer ik er gewoon een jaar geen veulen uit wil.

gelukkig heb je dat uit zijn hoofd kunnen praten! Een 2 jarige dekken en dan ook nog laten beleren op 8mnd dracht is natuurlijk niet vreemd dat dat veel vergt van zo'n dier.
!
Leuk hoor !
Hier komen dit jaar de 'jonkies' terug (1 van 3 en 1 van 2 1/2 ) en die gaan hopelijk volgend jaar onder de hengst na de keuring
Een paar foto's :

Binnenkort wordt ik geopereerd en dan is het ook fijn om te weten dat de paarden gewoon goed staan en niets tekort komen bij onwijs fijne mensen
Tjinta schreef:Ohhh whow Cheytjuh dat ziet er fijn uit.
En top dat ook de paarden er direkt tevreden mee zijn.
Oudere merries gust laten is meestal niet fijn. Hier hebben we dat niet wetend gedaan en ze heeft daarna nooit meer een veulen gekregen, het wilde niet meer.
Op een gegeven moment stond ze op 4 kilo merriebrok op een dag, een kilo muesli, onbeperkt hooi, een volle emmer seniores en nog bleef ze niet op gewicht.... Echt niet fijn !
Hopelijk knapt hij wat op ! 

Ze houdt ineens 10-15cm kont bloot achterop, terwijl ze deze dekens al jaren heeft en ze altijd goed gepast hebben. Jeumig
En dat terwijl de beeb nu pas het formaat van een spruitje heeft (en ze nog niks extra gevoerd krijgt)
komt wel goed, heb negen maand gespuugd, tot in de verloskamer
, alleen jammer dat ik dat gevoel van een lege maag nog steeds niet kan hebben of wordt ongemakkelijk en is al vijf jaar geleden 
maar dan paarden aan je huis is wel genieten en ook makkelijk, aan alles zijn voor en nadelen natuurlijk

kiki1976 schreef:Hahha Vientje, dat had ik dus ook bij Bo. Ik had zoiets van, ben ik nu gek of lijkt de deken nu wat korter op je komt.....
Probleem is dat ik dus eigenlijk geen maat groter durf te kopen, eerder al gepast en toen was het gelijk een jurk (lees hing op haar knieën) Nu heeft ze naar verhouding altijd al een grotere maat nodig vanwege de ruglengte. Ze is rond de 1.48 en dan zou je denken 175 of 185, nee madam heeft al een 1.90 nodig. Tot nu toe liggen alleen de Horseware dekens goed.
Straks maar ff meten er vergelijken in een maat groter.
Miep past ook alleen Horseware fijn qua pasvorm. Nu hier het plan de Horseware in een maatje groter te bestellen. Ze zat altijd al iets tussen de maten in (sommige dekens heeft ze sowieso al 205, maar Horseware altijd 198 wat dan net nog past), dus ik heb goede hoop dat het dan wel past en ze nog wat groeiruimte heeft (help
). Buikie moet het ja niet koud krijgen
Vervelend zeg. Hopelijk werkt plan B beter!