knappe merries CP! Waarom is Mella's staart zo kort? Sorry die vraag hoor je misschien vaker, maar het maakt me nieuwsgierig En hoe gaat het met Noedel?
Nee die vraag hoor ik niet vaker want heb het gsiteren gedaan hahaha. Mella is heel erg aan de diarree geweest, wat pas sinds een weekje onder controle komt. Haar staart was ondanks het vele wassen toch niet meer schoon te krijgen en zo'n plak bende. Daarnaast was het ook heel dun geworden onderaan. Ik heb dus alles maar afgeknipt, kan het weer mooi vol aangroeien .
Noedel gaat heel goed! Pfieuw, hij staat een paar uurtjes per dag bij de achterburen in de wei met gras zodat hij geen zand eet (wij hebben geen gras meer) en ik heb hem vandaag voor het eerst weer een sprintje zien trekken Hij eet en drinkt goed, alleen nog aan de dunne. Maar dat zijn ze allemaal een beetje en denk dat het door de sand clear komt. Nog 3 dagen en dan zijn we daar ook weer vanaf.
Set_Elkol
Geplaatst: 03-02-14 21:58
Zo'n reden dacht ik al! Dan is dit inderdaad handiger, groeit toch zo weer aan
Fijn van Noedel zeg, ook dat hij even op gras kan! Wij hebben de paarden ook even op een stukje gras en ik zie ze gewoon genieten.
Yellomofoon
Geplaatst: 03-02-14 22:13
Ik ben stiekem heel jarloers op jouw merrie pp! Wat staat zij nog mooi in sportconditie!
Voor de rest weer mooie buikjes gezien en weer veulentje bij voor Marije Ook super nieuws van Noedel!!
Foss
Geplaatst: 03-02-14 22:20
De diarree komt vaak door zand, hou het wel goed in de gate of hij geen zand meer heeft hoeft niet altijd met een kuurtje weg te zijn.
Pret weigerd haar mais-lijnzaad brokjes... Tot ik dan uiteindelijk de bak maar doorschuif naar Sam (die ook mag bij komen en weggooien is ook zo zonde..) Toen moest Pret ineens WEL mais-lijnzaad brokjes..
YildizArabs
Geplaatst: 04-02-14 19:27
Haha Gelske! Net Tie die verzet ook geen stap als dat niet nodig is, laat die anderen maar gek doen, zo lang ze madam maar niet lastig vallen!
Goed nieuws! Na de aanvankelijke camera strubbelingen, netwerk was te beveiligd, lijkt dit opgelost te zijn! Hopelijk vanaf morgen beeld!!!
stal_HD
Geplaatst: 04-02-14 20:23
Hahaha zie haar eens staan. ik verzet geen pas. ben onverstoorbaar jullie rennen maar lekker in het wilde weg.....
Mooie buikjes al.
CP super dat het alweer beter gaat. Nu nog van de dunne af en ze kunnen weer. Wel jammer van de staart, ik dacht dat het van een veulen kwam. Heeft de andere merrie nu afgeknipte manen? Vind dat altijd zooo zonde.
Hier gaat twilight ineens hard met groeien. Ze kwam zelf spontaal uit haar zelf naar me toe. Maar nog even sikkeneurig als altijd, vind ze het niet echt fijn als ik aan haar buikje zit. maar ze heeft geen keuze. Moet toch regelmatig even controleren hoe het ervoor staat.
twilight is nu 296 dagen drachtig en damira 291 dagen. Nog eventjes en de heilige 300 dagen zijn we voorbij.
Ja geknipte manen inderdaad. Manen zijn hier heilig normaal maar omdat de hengst niet erg subtiel is met kroelen mistte ze een heel stuk, stond ontzettend lelijk dus we hebben er maar een fjorden coup vam gemaakt
Hier de camera binnen ons netwerk aan de praat, alleen daarbuiten nog niet, grrr
geshahquille
Geplaatst: 04-02-14 22:31
Als er nog een dikke buiken wedstrijd komt winnen wij denk ik .
Nou als er een dunne drachtige buik wedstrijd komt winnen wij hahahaha. Die van mij heeft zelfs minder buik als de KWPN x mini merrie hahahaha
Casca
Geplaatst: 04-02-14 22:45
Woooowww, en dat met 9 maanden... Kan me we voorstellen dat ze met die buik niet zo veel zin heeft om rond te rennen
Mijn Foxy kan het eerder opnemen tegen de merrie van ponyparadijs hoewel ik wel zie dat haar buik nu wat veranderd, meer naar beneden ipv bol opzij, zwaartekracht wint van strakke spieren ik zal van haar ook weer nieuwe foto's maken