[HK]Het Dikke Buiken Topic 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:13

jennyk schreef:
al_zawraa: gelukkig snel weer boven water! Al vind ik het wel apart dat iemand zomaar een kat naar een pension gaat brengen.

Ik blijf het ook apart vinden, ze zat de ene dag voor een winkel wat te miauwen en toen ze er de volgende dag weer zat hebben ze haar maar direct weggebracht :? Als ze haar hadden laten zitten was ze waarschijnlijk na sluitingstijd gewoon weer naar huis gegaan. Het vervelende vind ik dat iemand anders jouw kat (oke, met goede bedoelingen) naar een pension brengt en jij mag betalen als je hem op komt halen..

D_Travis

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:21

op zich is het goed bedoelt denk ik maar idd wel apart dat je zelf moet dokken
vriend van me heeft het ook gehad, een (beetje rare) buurvrouw van hem had zijn kat ook naar opvang gebracht, want hij liep altijd overdag buiten op het pleintje.. ja duh die kat was overdag buiten en savonds weer binnen. Hij had zelfs nog een bandje om.. Maar goed

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:28

Bedankt voor de leuke reacties over Dais :D
Vinden jullie haar dikker geworden? Ik zie dus weinig verschil, wel ietsjes..
Ze is inderdaad nog mooi strak, zeker aangezien dit veulen nummer 6 voor haar is.

Amandake; succes donderdag!
Al_Zawraa; Fijn dat je kat toch terug is! Ik zou gek worden als ik er één kwijt zou zijn..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:39

Fijn dat je kat weer terug is AZ.

Daisy is toch wel boller van buik geworden. :j Dat baby inside is echt geweldig. :D

Neons baby heb ik nog niet gevoeld, maar ik heb Neon de laatste tijd ook maar weinig in handen gehad. Als ik kom staat ze in de wei en ze denkt dan maar aan 1 ding, vreten. :Y) En ik vergeet altijd van alles te checken. :o
Maar met een beetje geluk zie ik het nog wel een keer, heb van voorgaande jaren ook filmpjes dat het veulen eruit leek te komen via de zijkant. :D

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:36

Bridie zit vandaag op 200 dagen. Ten opzichte van juli vind ik haar dunner, ze houdt minder vocht vast dan in het begin van de dracht. Qua conditie merk ik wel dat het allemaal iets zwaarder wordt, ze is na een half uur flink werken al behoorlijk uitgeteld. Ik zal eens kijken of ik van ergens de komende dagen een foto van haar en haar buikje kan maken.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:40

Chicka krijgt ook last van de dracht... Ze is veel rustiger als voorheen (al kan het ook dat ze hierin wijzer word ;) ). Ik heb zaterdag nog wedstrijd en volgende week vrijdag nog en dan is het klaar... Ze heeft volgens mij ook enorm veel vruchtwater... Haar flanken zijn net een drilpudding...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:45

Al_Zawraa schreef:
jennyk schreef:
al_zawraa: gelukkig snel weer boven water! Al vind ik het wel apart dat iemand zomaar een kat naar een pension gaat brengen.

Ik blijf het ook apart vinden, ze zat de ene dag voor een winkel wat te miauwen en toen ze er de volgende dag weer zat hebben ze haar maar direct weggebracht :? Als ze haar hadden laten zitten was ze waarschijnlijk na sluitingstijd gewoon weer naar huis gegaan. Het vervelende vind ik dat iemand anders jouw kat (oke, met goede bedoelingen) naar een pension brengt en jij mag betalen als je hem op komt halen..

Mijn kat is 2 maanden geleden opeens verdwenen, zelfs niet dood terug gevonden, had met liefde betaald als ik hem veilig weer had op kunnen halen hoor.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:48

Jeetje balen zeg, opeens je kat weg.

Peep is sagerijnig de laatste tijd vind ik. Ook tegen der paardenvriendjes haha.

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 09:56

Wat moeten we hier weer duimen en ophalen :o

Ben gister naar Mendy geweest... ik weet héél zeker dat het er nog inzit...
zondag is ze 7 maanden.
Mendy is naar dr paarden vriendjes van: aah ga weg! :( of juist: houvanjeee <3
tegen mensen: ooo aahhh ik wil aandaaccht :+
Of als je haar in stal borstelt moet je haar kont eerst maseren voordat je verder mag.. :Y)

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:10

Mel lijkt ook af en toe dunner dan begin van de dracht.. Maar weet zeker dat t er nog inzit :D
Hebben een hengst in de gang staan, en ze weet niet hoe boos ze moet kiijken naar m en hard langs lopen hahah :+

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:11

Charaz schreef:
Mijn kat is 2 maanden geleden opeens verdwenen, zelfs niet dood terug gevonden, had met liefde betaald als ik hem veilig weer had op kunnen halen hoor.

Wat vervelend! Ik kan me voorstellen dat je er alles voor over zou hebben om hem weer veilig thuis te hebben! Ik ben ook heel blij dat ze weer terug is, en wat dat betreft maakt het geld me ook niet uit, alleen was onze poes hemelsbreed 50m van huis, dus dan is het wel wat vervelend als iemand haar wegbrengt.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 12:18

Heb hetzelfde eens mee gemaakt met mijn hond die even uit de poort was ontsnapt, nergens meer te vinden ook gelijk weg gebracht.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:23

Raar hoor dat mensen dat doen. Misschien een penning om doen in het vervolg?

Onze poes is ook eens 8 dagen weggeweest (bij da in de auto gesprongen en 35 km verderop eruit gelaten), maar ik werd gebeld door een jongen die aan het vissen was en waarbij ze in de tent kroop. Hij vond haar zo mager (een poes van 6 maanden die net gesterrileerd was) dat hij het niet vertrouwde en hij draaide het kokertje los. Toen las hij dat ze ver uit koers was en heeft hij haar meegenomen en mij gebeld <3

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:24

Hier is mijn kat jaar geleden verdwenen. Nooit meer teruggevonden. Nu hebben we deze :D

Afbeelding

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:37

Wat lief van die jongen <3

En wat een lieve poess! <3

*al heb ik wel iets tegen zwarte katten :+

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:49

A good horse has no color, ehhhhhhhhhh a good cat has no color.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:54

Haha inderdaad! Ik heb een zwarte en een tijgertje, beiden zijn echt perfect!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:13

Ze is echt pik en pik zwart, ze had drie witte haren maar die zijn weg :D

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 17:22

Heb je die eruit getrokken? Foei!! ;)

ZiekieLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:06

Mijn pony is in Mei uitgeteld!

Ziekie vd Lindervelde X Viggo van Stal Munnikenland

Steffi_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:35

Welkom ZiekieLove!! :)

Ik heb nu drie katten. Een had ik gekregen van een vriendin en is een echte kater (wel gecastreerd maar is niet te merken ;) ) en super lief!
De twee andere hebben we gekregen nadat de poes die we voor hun hadden is doodgereden. Ik was erbij en ze is in mijn armen gestorven. De twee nieuwe katten zijn beide meisjes en een is zwart met wat wit (bijna exact hetzelfde als de dode poes) en een poesje van een nestje kittens op onze wei. Die is een lapjeskat.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:06

Welkom.

Wij hebben hier thuis een kat. Een rode gecastreerde kat. Hij is nu 8 of 9 jaar. Vroeger mishandeld geweest dus niet echt om mee te kroelen, wel erg lief. Bang voor mannen. Hij is alleen binnen om te slapen.

We hadden er tot mei dit jaar nog een die we van een vriendin van me moeder hadde gehad(die gingen naar denemarken verhuizen) maar die is op 16 jarige leeftijd ingeslapen, ze was dement en kon niet meer poepen en plassen en ook haar nieren werkten niet meer. Ze is in mij handen heen gegaan en was nog een heel gevecht. :(

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:13

Welkom Ziekielove!

Wat sneu voor dat poesje :(

Ik heb drie perzen: Een zwart mannetje van 8 jaar: Spooky (gewoon Spookie en niet Spoekie).
Afbeelding

Een zwart wit vrouwtje van 5 jaar: Dwarrel
Afbeelding

En een creme mannetje van 1 jaar: Spinner
Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:16

De middelste is leuk.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 08:04