Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze hadden nog nooit een veulen meegemaakt wat met 10 dagen oud zo eigenwijs was op vreemd terrein, normaal volgden ze de merrie altijd.
hm, nou ja, zelfs daar kun je de dazen de schuld van geven toch
Zijn ze toch nog ergesn goed voor 
Hoewel ik tijdelijk nu ook nog mod ben op HAW en ITP, totdat de 2 mods van daar weer terug van "afwezig" zijn (hebben tijdelijk wat minder tijd). 

Cyp zoent wel lekker hoor hahaha met de melk nog in zijn mond.
dus hij komt lekker naar mij
Tja voor de rest blijft het een rare merrie hoor, uier is weer minder vol, kling nog lang niet uitgerekt genoeg en banden kunnen ook veel slapper. Wel vond ik haar vanavond wat onrustig, steeds met haar neus door haar hooi rommelen, beetje van eten, dan weer draaien en zuchten en dan weer een beetje mesten om het vervolgens nog 2 keer te herhalen en daarna rustig te gaan staan suffen

Maseike schreef:Je wordt wel steeds beter in foto,s maken pj
Ik ga er vandoor ik ga lekker tv even kijken en bubbelbadje in.
waakse en trusten!
Volgens mij heeft ze het gewoon te goed naar haar zin daar hoor.

Whiz schreef:Heh.. Proud ik zie er nu weer niet zo veel vooruitgang in. jammer genoeg.. Ik hoop echt niet voor je dat ze voor het record gaat Proud!!
Nee ik hoop ook niet dat ze voor het record gaat hoor.
melanie20 schreef:hallo allemaal.
ben net pas thuis...
ff alles bijgelezen, maar zag dat er nog geen veulens zijn....
heb ook geen puf om tereageren... ga zo naar bed, wand moet morgen 9.00 tot 22.00 werken BAH!
pj: uiertje wilt nog niet echt opschieten he?
weltrusten iedereen!
en wakers suc6 weer!
ProudJustify schreef:melanie20 schreef:hallo allemaal.
ben net pas thuis...
ff alles bijgelezen, maar zag dat er nog geen veulens zijn....
heb ook geen puf om tereageren... ga zo naar bed, wand moet morgen 9.00 tot 22.00 werken BAH!
pj: uiertje wilt nog niet echt opschieten he?
weltrusten iedereen!
en wakers suc6 weer!
Nee leek zo goed te gaan zondag en nu ineens plumpudding he