mhhh sas schiet iest meer op vannacht denk ik nog niet maar als ze zo doorgaat ga ik iig wel ff eruit. Kling is mooi ontspannen nu en na een dag weidegang heeft ze haar spenen nog mooi vol
@ Nimber: Spannend!!! Laat je het ons gelijk weten??? @ Nicole: Gewoon er onder hangen en klikken..... Ik heb zo'n schermpje die je kan draaien, is wel heel handig!! En ik zet m voor de hars druppels op micro.....
Het is een hengstje en hij heet Barrichello B! Vannacht om kwart over 12 is hij geboren. En onverwachts. Merrie had al wel de datum gehad maar deed nog niks. Geen uier geen gekegel niks! Maar hij is er dus! Loopt nu even buiten!
Clooney is idd erg nieuwsgierig. Het val niet mee om foto's van hem te maken. Want of hij kruipt in de camera of hij is rond aan het wandelen en dan zie je alleen zijn achterste.
Haha, zo eentje had ik ook vorig jaar, en doet ie nou nog steeds. Heb alleen foto's van een kont of een neus. Dat bedoelde ik ook precies met camera-vreter, de neus tegen de camera.
Ow dat verklaart wel het een en ander Nicole Semra: Wat een heerlijk nieuwsgierig beestje,hij ziet er mooi uit! Wat is zijn afstamming? Minnie muis: Mooi donker veulen! Wat is daar de afstamming van? Hier wilde de merrie vanochtend niet super graag naar een vol weiland met gras{en dat voor een veelvraat} dus we houden haar even extra in de gaten.
Minnie-muis van harte gefeliciteerd, mooi kleurtje ziet er goed uit.
Semra hij is leuk hoor, hij is niet bang zo te zien!
Saffier je veulen doet het goed zo te zien!
Iwayalover Symfonie ziet er goed uit hoor!!
Nicole lekkere buik heeft Epona al, niet gek als dit haar 14e wordt!
Hier weinig veranderingen ze harst nog steeds, nu wel nog erger, heb wel het idee dat haar tut meer onstpannen is, banden mogen ook slapper, nee ik ga nog niet waken ik denk dat het nog een weekje duurt, we zullen zien.
Iedereen bedankt voor de leuke reacties! Sym doet het idd erg goed. Ze groeit goed (mag alleen iets meer vet op ) en ze is erg lief en aanhankelijk, met de nodige streken natuurlijk Alleen het verharen wil nog niet zo vlotten. Op haar hals, hoofdje en beentjes is ze mooi verhaard, maar de rest is nog best wollig. Maar we merken wel hoe meer dat ze op de wei komt hoe beter ze ook verhaart. Dus dat komt wel goed.
@Minnie_muis: Gefeliciteerd!!! Erg stoere naam idd! En mooi zwart
@Semra: Leuk eigenwijs snoetje heeft Clooney Lekker ondernemend zo te zien!