Overigens doe ik volgend jaar waarschijnlijk weer mee in het DB-topic.
Onze 3-jarige hackney-merrie wordt bijna zeker gedekt dit jaar, door haar opa! Lijnenteelt uitvoeren nu het nog kan, hengst is namelijk al zeker 25 jaar! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Onze 3-jarige hackney-merrie wordt bijna zeker gedekt dit jaar, door haar opa! Lijnenteelt uitvoeren nu het nog kan, hengst is namelijk al zeker 25 jaar! 

?
Ullwinn schreef:@ Cayusejuhh, heeft jouw merrie nu zo'n dikke kogel rechtsvoor, of ben ik scheel?
Hier gaat alles nog ongeveer hetzelfde... Dikke bolle zit op dag 247 geloof ikEn sinds woensdag heb ik een bijrijdster voor haar, die gezellig samen met haar zusje en de Shet buitenritjes gaat maken
Ze kan haar lol niet op!
dat is een OC bult. of te wel. ze heeft hij haar oude eigenaar ooit in paniek vast gezeten in tralies en een scheur gehad. iets te laat de DA er bij en niks meer aan te kunnen doen.
omdat ze dit had. ik na laten kijken door een goede paardenkliniek. en mankeert niks 
jessje schreef:Wow Shiandy, dat wordt dus nog een extra verrassing bij de geboorte, als je niet weet wie de vader is!
Wel spannend zeg! Wanneer verwachten jullie het veulen?
.
.
.
.
. Dat is een groninger he? Ik ga even kijken haha.
. 
Daarom wil ik dit jaar een nieuwe look-a-like 

bedankt voor jullie antwoorden,kort en bondig ...... het zal dus een vruchtbaar jaar worden.

is een tweejarig hengstje absoluut vruchtbaar! 
. Het was in de opfok, maar die merrie was ontsnapt en tussen de hengsten terecht gekomen
. En die mensen kregen de merrie niet meer tepakken, en die vonden Bryan wel mooi. Dus die mochten samen wel een beeb maken
!
. Viel me echt op gisteravond. Ze word dikker in de breedte. Ik zal even kijken of ik vandaag nieuwe foto's kan maken. 
En dat moet nog tot mei!!! Grappige sprongen maakt ze!
Maar de laatste maand is het echt verandert in een heus hangmodel!
Toch leuk dat je foto's hebt geplaatst. En volgende keer lukt het miss wel beter.
Zadel past nog wel, maar singel begint steeds moeilijker dicht te gaan
fokken vind ik niets eigelijk.
ik zorg er wel voor dat er veulens IN komen ( hengst
)