wat ik trouwens aan haar merk is dat haar kling al wat uit begint te zakken en afentoe open staat. vooral als ze haar staart geschuurd heeft dan is het weer erger. Moet ik me hier zorgen over maken?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinne schreef:
MissSol: ik vind ook dat ze heel netjes draagt, die merrie van jou! Maar jij zult haar wel érg dik vinden, ik denk dat ze niet-dragend heel erg veel slanker is he?
Nou, ik ga slapen. Morgen weer een veulie? Of meer?
jessje schreef:inglio, bedankt, ik denk wel dat ze drachtig is (ze is gescand enzo) maar gisteren heb ik haar (dacht ik) hengstig gezien en nu zit ik met zo'n bang gevoel... (drchtige merries, ze doen ons wat aan)
Mac schreef:@PhiaBink: ik vind deze hoek eigenlijk ook wel leuk: van achter uit ... ga ik volgende keer ook doen. HM heeft wel hele mooie voorgevormde spenen zeg!
Lee weet het allemaal niet meer. Ik zal haar morgen eens mee uit grazen nemen
, wordt ze vast blij van
.
IngLio schreef:jessje schreef:inglio, bedankt, ik denk wel dat ze drachtig is (ze is gescand enzo) maar gisteren heb ik haar (dacht ik) hengstig gezien en nu zit ik met zo'n bang gevoel... (drchtige merries, ze doen ons wat aan)
Sommige merries hebben soms zo'n actie. Ook als er bijvoorbeeld een ruin in de buurt is. Als ze het nou blijft houden en regelmatig gebeurt, dan kun je altijd de DA nog een keertje bellen. Blijft het bij deze ene keer, dan zou ik me er niet zo'n zorgen om maken hoor...