fokfanaat schreef:mag ik even inbreken, weet er iemand misschien een pleegmerrie, mijn merrie zal morgen waarschijnlijk worden afgemaakt en kan iig niet voor het vannacht geboren hengstveulen zorgen. laat het me aub weten.
dit stond kort geleden op bokt, misschien heb je daar wat aan?
Ik las iets over biest hierbij een stukje van de moederloze veulencentrale :
Moederloze Veulen-centrale
De Moederloze Veulen-centrale is een hulp-in-nood wanneer een merrie sterft vlak na de geboorte van haar veulen. Het veulen heeft dringend biest nodig en voor dat doel kunt u bellen naar de Moederloze Veulen-centrale:
070-3110367
De centrale is 24 uur per dag bemand en heeft informatie over de leverancier van kunstbiest die het dichtst in uw buurt zit.
Ook bemiddelen zij in pleegmoeders. Dus ook wanneer u een merrie heeft die kort na de geboorte haar veulen heeft verloren en u bereid bent een pleegveulen op te nemen kunt u dit bij de centrale melden.
Ik heb het een keertje met spoed nodig gehad en er is toen speciaal iemand in die winkel gebleven zodat ik het op kon halen.
Nathje ik zie niks geks aan je fotos, bonnie van mij heeft ook een roze huidje en heeft ook vaak van die vlekken, denk dat er met de urine misschien wat vuil ofzo meekomt