Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gem schreef:In het OOT staat het hele verhaal, MS!
Wat geeft je cam raar beeld, Marlijn.
Chantal___ schreef:Hallo dames, kan iemand me even helpen?
Waar zien jullie bij welke paarden er op dit moment een High staat?
Of volgen jullie gewoon een (of meerdere) paard(en) een aantal dagen en wachten jullie op de high?
Nicole288 schreef:Chantal___ schreef:Hallo dames, kan iemand me even helpen?
Waar zien jullie bij welke paarden er op dit moment een High staat?
Of volgen jullie gewoon een (of meerdere) paard(en) een aantal dagen en wachten jullie op de high?
Dit scherm open laten staan op je computer en je geluid aan, dan krijg je gehinnik te horen als er een high komt
http://www.marestare.com/barnalarm/
MS: Ik denk dat de meeste teveel in beslag worden genomen door hun eigen veulens nu? Ik wel door die van hier en daarbij 10 jonge poesjes, 5 boktlijsten waar allemaal merries en veulens in moeten en veel werken, dus ik heb geen tijd meer om overdag te kijken en dan zie je toch de meeste.
Chantal___ schreef:Ik volg het stiekem al een tijdje hoor.
Alleen ik ben of net te laat met kijken of ik zit op mn werk.
Vandeweek was ik eindelijk niet te laat en zat ik thuis deed internet raar waardoor ik de cam niet kan zien!
Maar allebei heel erg bedankt voor de info! Ik beloof dat ik na mn tentamens (dus na maandag) hier ook maar wat fanatieker ga meebabelen, dan heb ik ook meer tijd om de cams te kijken.
Nicole288 schreef:Ik denk dat het bij mij ook komt doordat ik als het waken voor de merries hier begint, mezelf streng verbied om nog te kijken, anders zit ik weer tot laat achter de comp en ben ik bang dat ik door het alarm heen slaap.
Zal proberen de knop weer om te zetten
buster4ever schreef:ik heb nou een cam aanstaan van wildfire mini farm maar kan niet helemaal ontcijferen wat ik nou op cam heb staan eigenlijk.
en ik heb een cavalier cam aanstaan daar was een low voor gegeve