Ze ging tussen de draden door....arm ding.
En later op de middag ging ze nog ff door de draad n liep ze op het pad, wet look helemaal in de stresssss.
Maar naar poging 2 bleef ze gelukkig achter de draad, want dat stroom krijgen is toch niet zo fijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
manueeltje84 schreef:Enjoy heeft vandaag al slootje gebaderd![]()
Ze ging tussen de draden door....arm ding.
En later op de middag ging ze nog ff door de draad n liep ze op het pad, wet look helemaal in de stresssss.
Maar naar poging 2 bleef ze gelukkig achter de draad, want dat stroom krijgen is toch niet zo fijn
. Kun je de hoeveelheid stroom niet opvoeren? Bij mijn linten wagen ze het na 1 aanraking echt niet meer om in de buurt te komen
(nee, ze zijn dan niet doodgestorven
) manueeltje84 schreef:Maar als jij er een goed gevoel bij hebt dat je de BA om doet, dan moet je dat toch doen, als jou dat een beter gevoel geeft.![]()
Maar je vroeg hier om een mening, ik denk dat ze nog niet zo ver is.
Waneer is ze aan de tijd?
Van de ene kant heb ik niet het idee dat ze er klaar voor is, maar van de andere kant wil ik wel zeker weten dat als er iets gebeurd ik erbij kan zijn!
Jullie hebben me al een paar keer heel erg gerust gesteld en mijn vragen beantwoord... Super!
Neonlight schreef:Timber is knap!!! Homozygoot bont waarschijnlijk zo te zien?
Maar ja dat is nog niet zeker maar wil het misschien wel laten checken later, weet iemand waar dit kan en hoe ze dat doen?