Ik heb dat ook altyd neem ik cam mee sta ik in de wei, Cyp doet gek ik denk heeee dat worden mooie pic en jahoor bat op.
Nou je kan mij niet sjaggie krijgen dan dat

@ Riswa ik heb zo,n digi ding en die zuipt bat dat wil jij niet weten,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar wou nog een paar foto's laten zien 
(zijn meer als 10 pagina's), dus als er nog mensen zijn met veulens gefeliciteerd
sorry

Had haar halster afgegooid, ik de bak in om hem weer om te doen, maar mevrouw wilde eigenlijk wel erg graag naar binnen. Baasje is streng geweest.
Bleef ze weer de hele tijd echt tegen me aan staan, slijmbal. De stal is nu wel kraamklaar gemaakt. Heb het vlas vermengd met krullen (geen officiele krullen, maar het afval van de hardhouten deuren die zoonlief aan het maken is), de bodem is nu dus niet meer zo glad. Daarbovenop nog een laagje stro.
Met zo'n 20 emmers op stal erbij kunnen we er voorlopig wel weer tegenaan.
Jammergenoeg waren ze nu uitverkocht, anders had ik er nog meer meegenomen.

Echt balen, de paarden zijn echt totaal geiriteerd
Ze zitten telkens door de wei te rennen enzo, terwijl ze normaal alleen maar stil staan te eten. Dit gedrag zijn we niet van ze gewend 

Whiz schreef:@Nicole.. Nee geen veulen.. Lekken doet ze.. gisteren zat het ook op haar benen..

_Marlijn schreef:Ik moet er niet aan denken dat er straks nog meer dazen zitten als nu, tegen de tijd dat Spirit moet bevallen![]()
Dan wordt dat echt na zonsondergang een paar uurtjes naar buiten de eerste dagen.. Anders vind ik dat echt te zielig.