Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hollybollie schreef:@Kitzbi: Je merrie is echt nog strak! Leuk ook die tweede foto met haar tong eruit.
@Frenia: Tinkerbel loopt dan gelijk met Hollebol, die is ook vandaag 298 dagen ver.
ben benieuwd wie de eerste zal zijn.
Many schreef:Thomas5 schreef:Oeps ik dacht dat Nynke een baby kreeg![]()
Ik kon me wel niet herinneren dat ze gedekt was (van op het haflingerforum..) dusja ik vond het al raar.![]()
Hopelijk lezen we hier snel dat er gezonde veulentjes geboren zijn
Kan gebeuren
Ik zou 't wel willen hoor, een veulen, moet alleen mijn ouders nog overhalenIk denk volgend jaar ergens ofzo, dat ze gedekt wordt.
of ze moet een heel stuk overdragen, want ik ga een week naar Parijs 
ook spannend!
ik kan echt niet meer wachten nu hihi
omdat m'n oom haar koliekerig vond, en ze dus ook naar haar buik schopte, opstaan, liggen, rollen etc. En daarna was er verder niks aan te zien.

tis niet veel maar toch 
Niet mijn 1e veulen maar wel 1e veulen van haar bij mij.. En omdat ze nog 0,0 uier heeft.. Ik weet niet .. Toch niet te hopen dat dt pas komt na de bevalling want dan kan je me opvegen
Ik zal morgen verslag doen van de les.

geweldig.
fique schreef:Jeetje wat een buik heeft mira zeg! nou is ze zelf zo te zien ook wel flink. echt leuk om te zien.

Ze is mooi zwaar
Ze heeft een hoop oedeem onder haar buik zeg!

KootMiraDrum schreef:Ik heb een mintgroene, kan bij allebei

(Die had een felroze halster, die hem trouwens gewéldig stond)
Citaat:@pauk: Even checken bij Alonna in de stal of ze niet ergens stiekem een kalender heeft verstopt waar ze op aan het aftellen is.