mmmmmmmmmm daar heeft ze vast over nagedacht dan, wantze heeft nu wel lang genoeg gewacht. He marijer vertel even dat die tak word gesnoeit zodat we toch alles kunnen zien, misschien denkt ze wel. O jee nu dan effe gauw hihi
hey het gaat steeds beter met die kleine harley hij staat nu steeds meer op die wiebelige beentjes van hem:D... en coppertje tjah das gewoon nog steeds afwachten
Pfff... sinds de nieuwe versie van bokt kan ik bijna niet meer inloggen En berichten plaatsen is helemaal een ramp, 9 v/d 10 keer ben ik weer uitgelogd voordat het geplaatst is Vandaar dat ik dus bijna niet meer op bokt ben. Iedere avond zet ik wel een update op het MB en als ze dichter tegen het veulenen aan zit, wat vaker.
Copper is de laatste dagen erg hard bezig met haar uier. Eindelijk... Zoals het er nu uit ziet, hoop ik stiekem op eind volgende week ofzo. Oeps wat zeg ik nu...
Het begint al wat te kleuren en meer spanning op te komen. Andere jaren wordt het uier nog wel wat groter en soms kegelt ze, soms niet. En vorig jaar vond ze het leuk om eerst nog een week melk te druppen. Hopelijk laat ze dat geintje dit jaar weg, ze treuzelt al genoeg...