Vandaag is me iets opgevallen aan haar uier...Ze heeft nog een kleine uier in verhouding met haar draagtijd..Maar ik zag dat de plooi van haar uier er stillaan uitgaat...Maar haar uier is nog vrij klein dus wrs zal ie vollopen na haar veulen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Maar ach, wat ik wil doet er niet toe, verplaatst wordt ie toch
Wel jammer, nou gaat m'n berichtenteller helemaal niet meer lopen, ik post vrijwel enkel hier.
Heike schreef:Berichten aantal is niet zo'n goede.![]()
Heike schreef:
Enne ik wil graag jullie mening horen. En liefst van mensen die er een beetje objectief naar kijken.
Berichten aantal is niet zo'n goede.Dus dat ik er niets mee doe, is echt niet waar. dan had ik het topic allang verplaatst met een mededeling.
Mac schreef:
@Patoucha: tegenstrijdige berichten: lijkt wel een slappe vulva, maar de spenen van haar uier staan nog wel erg ver naar binnen ...
Wie is er nu aan de beurt voor een veulie? IngLio?
Patoucha schreef:En ze is maiden, dus ik wil ook niet teveel op de uier afgaan. Ik heb toch het gevoel dat ik haar goed in de gaten moet houden...
Mac schreef:Patoucha schreef:En ze is maiden, dus ik wil ook niet teveel op de uier afgaan. Ik heb toch het gevoel dat ik haar goed in de gaten moet houden...
Oh oh ... een maiden ... red alert red alert!!
Patoucha schreef:Denk je? Je gaat me toch niet bang maken hè
Mac schreef:Nee hoor. Absoluut niet. We zijn alleen de afgelopen maanden tot de conclusie gekomen dat maidens nogal erm ... onvoorspelbaar zijn in hun bevalgedrag. Maw: er is geen pijl op te trekken, op de signalen van een maiden!
Mac schreef:Patoucha schreef:Denk je? Je gaat me toch niet bang maken hè
Nee hoor. Absoluut niet. We zijn alleen de afgelopen maanden tot de conclusie gekomen dat maidens nogal erm ... onvoorspelbaar zijn in hun bevalgedrag. Maw: er is geen pijl op te trekken, op de signalen van een maiden!