Vervolgens krijg ik nog te horen dat ze eten van zulke slechte kwaliteit krijgen dat ze hun eigen spieren op eten.
Dan laat ik na jullie commentaar een Dierenarts komen die zegt over 1 merrie dat ze er top uitziet de andere 2 moet ik goed in de gaten houden en goed blijven voeren (gewoon door gaan zo als ik al bezig ben) Dan wordt de uitspraak van de dierenarts in twijfel getrokken en kan hij het wel eens mis hebben.
Dan gaat de dissuccies de kant op dat ik ze misschien wel niet had moeten laten dekken veelste jong..... hoewel het dekken juist een bewuste keus was zodat ze nog lekker een jaartje de tijd zouden hebben voor ze onder het zadel zouden gaan.
Ook krijg ik nog commentaal op de Pavo vital die ik bijvoer 50 gram is veelste weinig... maar pavo vital is bedoelt om paarden die minder dan 1 kilo krachtvoer krijgen toch te voorzien van extra vitamine en mineralen, die van mij krijgen veel meer dan dat dus de Vital is gewoon een aanvulling een extratje.
En dan krijg ik ook nog commentaar op mijn hengste keuze.
Dus opzich niet zo een hele vreemde reactie van Kabayo, ieder geval bedankt voor het afleiden van de aandacht van mij Kabayo nu ben jij de pineut