Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en het is nog erg hoog, maar dat boeit me niet eens. Ik kan testen!
)

Esther28 schreef:Een veearts beslist niet over inslapen, dat is altijd nog de eigenaar. Een veearts kan desgevraagd wel adviseren om over te gaan tot euthanasie.
Hengstveulen, die zijn niet zo slim. 
... weer een mijlpaaltje!
we hebben echt heel lang gedacht "die valt zo vanzelf om als hij heel moe is" maar hij durfde echt niet en bleef zichzelf helemaal uitputten! Het kostte hem veel te veel energie. Toen hebben we hem ook een paar keer neergelegd zodat hij even kon rusten, binnen een dag had hij het door

Soezee schreef:@penny horsetelex rekent Idd het inteelt percentage uit. Je kan zo een schijnbaar paard maken en voor inteelt wil je liefst onder 3% blijven. Maar als ik jou potentiële veulen zie denk ik niet dat je daaraan geraak want is 3de en 4de generatie pas zelfde hengst. Bij mijn paard heb ik daar echt moeten opletten zat binnen de 9 generaties 8 keer met dezelfde hengst maar toch maar inteelt van 2,54%
Veulen dat te moe wordt maar niet durft neerleggen nog nooit van gehoord. Weer iets bijgeleerd.
Neon jammer van het veulen.
Juval gefeliciteerd met de mijlpaal.