Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
inowa schreef:Heel fijn dat tenminste 1 persoon reageerd op mijn post...dankje polleman,ik was er echt kapot van maar gelukkig leeft de poes nog.
*schaam*!
super leuk
Hoe gaat het met Pepper, Aagje en Joy? Was Joy nu wel op niet drachtig?

Emmy7 schreef:onze toppers, wij hebben ook altijd een ruin bij onze merrie lopen en dat ging super goed, tot een paar uur voor de bevalling. ze wilde m niet meer graag in haar buurt en joeg m steeds weg. dus toen hebben wij onze ruin erbij weg gehaald (op stal gezet). de merrie buiten laten lopen en daar heeft ze s nachts haar veulen gekregen. de ruin mocht echt niet in haar buurt komen de eerste dagen, man dan werd ze wild, maar na een week hebben we hem er weer bij gezet en nu gaat het hartstikke goed.
fokfanaat schreef:Onze Toppers, heb je wel een alarm oid om in de gaten te kunnen houden of ze al begint en wel bij de bevalling te kunnen zijn?
fokfanaat schreef:tja ik zou liever een risico lopen dat ze met bevallen even tegen de muur aanligt adn dat ze zonder toezicht bevalt en de nachten zijn ook nog goed koud voor een pasgeboren nat veulentje
Emmy7 schreef:Onzetoppers, onze merrie is ook buiten bevallen, twee weken geleden. Ik wilde haar ook het liefste buiten, zodat je idd niet met het probleem zit dat ze tegen de wand aan gaat liggen oid. Het ging super goed, had lekker de ruimte, kon wat heen en weer lopen voor die tijd en nadat het veulen stond hebben we ze samen op stal gezet, ruin in de stal ernaast. Ik ben heel blij dat wij het zo gedaan hebben maar de een vooelt zich bete bij de ene manier en de ander bij een andere manier. Ook hadden wij geen alarm oid. Ik sliep buiten in een tentje en kon haar zo super goed in de gaten houden.