Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stunning schreef:Ik wil Armani straks bij het b register van het NRPS laten inschrijven. Wanneer kan ik dan beste contact met hun opnemen?
Neonlight schreef:stunning schreef:Ik wil Armani straks bij het b register van het NRPS laten inschrijven. Wanneer kan ik dan beste contact met hun opnemen?
Dan moet je het geboortebericht naar het NRPS opsturen, en dan krijg je via hun vanzelf bericht van de schetser of wat je moet doen.
Kyrkelover, het is geen volle forester dus keuring heeft wat dat betreft geen zin, dat is puur en alleen voor jezelf, en dat kan ik niet bepalen.Wat betreft type, je kunt het beste kijken als ze goed uit de plooi zijn en een week of 3 oud zijn. Bijvoorbeeld beenstand is nu nog moeilijk te beoordelen, het veulen staat er nog niet recht op. Op foto's is het sowieso moeilijk te beoordelen, je ziet geen gangen of iets dergelijks, en nu lijkt het alsof het veulen koehakkig is achter, maar dat kan heel erg vertekend zijn.