Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dwyne schreef:Kan het zijn dat ze na paar maanden (3,5) dracht al niet meer zin hebben om te springen? Laatst met oefenparcours echt idioot rondjes gerend vanwege de paniek oid en gisteren met laag kruisje merkte ik der gewoon enorm twijfelen terwijl ze normaal enorm naar de hindernis trekt...
Laat der volgende week nog een keer vrijspringen als ze dat wil en anders houden we het springen voor gezien voorlopig.
MelodyT schreef:Ja ik moet ook altijd aleen!Wilde toevallig dit weekend naar buiten gaan met haar iemand zin mee te gaan?(ik kan za en zondag ochtend)
Daar heb je inderdaad super geluk mee gehad manueeltje!
Nu pas klein buikje is die van mij dan echt zo gigantisch voor het aantal dagen dat ze is?
manueeltje84 schreef:met althlanta gaat het nog steeds erg goed, hij doet het echt super.
Lekker vrolijk enzo, dus wij zijn helemaal blij,Vanmorgen beukte hij zijn staldeur er zowat uit omdat hij brok wilde haha
Talida schreef:manueeltje84 schreef:met althlanta gaat het nog steeds erg goed, hij doet het echt super.
Lekker vrolijk enzo, dus wij zijn helemaal blij,Vanmorgen beukte hij zijn staldeur er zowat uit omdat hij brok wilde haha
Oh super zeg! nou maar hopen dat het zo blijft! Zal nog wel even duren voordat dat gat dicht zit, denkende aan mn eigen blindedarm die niet gehecht kon worden. Maar in ieder geval positief so far!