Maya schreef:Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet het idee had dat ze er last van hadden... Dewi rolde er ook gewoon mee (zelfs 'om')
Oke dat geeft een prettig gevoel

Ze was afgelopen zondag uitgerekend, dus het zou mogen komen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
silketje schreef:wc-borstel - kapsel.... vandaag is cartouche eraan begonnennog niet tot in de puntjes afgewerkt maar ik vrees dat ze dat binnen enkele dagen wel gedaan heeft,... de trees!!
quintusgl schreef:Saffier; balen zeg! Weet niet wie B is, maar zal wel degene zijn die de boel regelden dan ook nog geen water!!
draaakje schreef:*klopt af* ben toch wel blij dat syl dat niet doet, staart schuren.
ze heeft wel iets anders raar, ik geeft reiki (weet niet of jullie weten wat dat is?) en s avond doe ik dit nu vaak bij syl, vind ze fijn, valt ze van in slaap. maar vaak begin ik bij haar buik, leuk, kan je het kleintje goed voelen, maar dan loopt ze dat naar voren en duwt haar billen tegen me aan... ze gaat echt recht voor me staan, en loopt dan net zo ver naar achteren tot haar billen tegen me aanzitten. best eng, niet dat ze wat zou doen, maar is wel uhm, heel veel paard in je persoonlijke ruimte
manueeltje84 schreef:@ Haflingertje: Ik zou nog geen band aan doen.
Uier is nog niet vol genoeg en spenen wijzen nog niet naar buiten.
Zo,n singel zit niet echt bepaald prettig.
Zodra je ziet dat het uier echt duidelijk wat meer vol raakt, dan zou ik hem er wel om doen
Neonlight schreef:Gem, in veel grappen getuimeld dan?![]()
Enne, als Neon tekenen geeft dan laat ik het je weten. Helaas heeft ze dat dus nog nooit gedaan.Maar, wie weet is het dit jaar anders. Bovendien heb ik de refractometer nu ook nog.
ShamalArabs schreef:manueeltje84 schreef:@ Haflingertje: Ik zou nog geen band aan doen.
Uier is nog niet vol genoeg en spenen wijzen nog niet naar buiten.
Zo,n singel zit niet echt bepaald prettig.
Zodra je ziet dat het uier echt duidelijk wat meer vol raakt, dan zou ik hem er wel om doen
Ik zou hem wel om doen, pasje van ons had minder uier en geen biest-glans zoals dit toen ze beviel. De aanzet van de spenen is al enorm, ze glanst enorm, die kan wel komen binnen een paar uurtjes!
draaakje schreef:haflingertje, al is het alleen voor je eigen gemoedsrust, zoals vaker gezegd word, beter te vroeg dan te laat. het is maar voor even, al denk ik niet dat ze er veel last van hebben. (zeg niet dat het me fijn lijkt zitten, maar het lijkt me wel te doen voor een tijdje)
draaakje schreef:fantast, kan een proefdraai van het veulen geweest zijn, veulen van syl heeft dit nu zo'n een keer per dag, je ziet het veulen dan helemaal draaien, steekt aan alle kanten uit en hobbelt en bobbelt helemaal op en neer.
Neonlight schreef:Haflingertje, ze lijkt er zo nog niet klaar voor, maar merries kunnen foppen, gewoon omdoen dus! Ik ben hier trouwens ook wel benieuwd naar foto's van de kling.
Timber is knap!!! Homozygoot bont waarschijnlijk zo te zien?