Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amandake schreef:bah ,ik moet het afleren om zoveel smily's te zetten![]()
MarijeR schreef:Bij hippozorg hebben ze een recente drachtigheidsverklaring nodig en je kan pas verzekeren na 90 dagen.
Staat letterlijk op hun website.
Heb je geen recente drachtigheidsverklaring, dan keren ze niet uit als een merrie niet drachtig blijkt te zijn.
http://www.hippozorg.nl/content.asp?id=30
Zelf heb ik wel goede ervaringen met hippozorg, goed overleg mogelijk en ze zijn ook snel met uitbetalen e.d.
Ook bij dingen waarvan ik dacht dat ze die niet zouden vergoeden maar waarvan ze zeiden stuur de rekening maar, dan bekijken we het wel. Netjes binnen een week het geld op m'n rekening
Bokt_Man schreef:en dan had ik nog een vraag, moeten we onderhand niet bij gaan voeren?
en wat raden jullie aan om bij te voeren?
Sjoert schreef:Wij doen merriebrok 2 maand voor uitgerekende datum.
Je zit dichtbij waar mijn vriendin woont, dus ik kan zo langskomen
manueeltje84 schreef:Laatse 3 maanden van de dracht over gaan op merrie brok.
Je kunt die van pavo nemen of de ferto lac van havens is ook heel erg goed.
Verder zou je de merrie wat Lucerne (van Hartog of van Alfa) bij kunnen voor, daar zit voldoende eiwit in wat ze de laatste maanden ook nodig hebben, en ze vinden het nog erg lekker ook!
Suc6!
p.s ik dacht dat mijn merrie een bolle buik had maar die van jullie heeft een nog veel grotere toeter.
Hoe lang moet ze nog??
Bokt_Man schreef:manueeltje84 schreef:Laatse 3 maanden van de dracht over gaan op merrie brok.
Je kunt die van pavo nemen of de ferto lac van havens is ook heel erg goed.
Verder zou je de merrie wat Lucerne (van Hartog of van Alfa) bij kunnen voor, daar zit voldoende eiwit in wat ze de laatste maanden ook nodig hebben, en ze vinden het nog erg lekker ook!
Suc6!
p.s ik dacht dat mijn merrie een bolle buik had maar die van jullie heeft een nog veel grotere toeter.
Hoe lang moet ze nog??
Die van ons is 14 maart uitgerekend (335 dagen) en hoeveel dagen ze drachtig is dat zie je in mijn onderschrift
Bedankt voor de info over bijvoeren, en hoeveel moeten we haar daarvan geven dan?
PS Maakt dat nou echt zoveel verschil met....ik noem maar een zijstraat....Subli ofzo..