Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suelza schreef:Hmmm die van mij verhaart echt totaal niet! Gelukkig maar, want tis een schimmel en ik hou haar graag zwart
Even een v raagje... wanneer zijn jullie begonnen met het voeren van merriebrok? Die van mij zit nu pas op 5 maanden, maar ik zit eraan te denken om haar al op een halve kilo merriebrok per dag te gaan zetten. Of is dat volledig nutteloos in dit stadium?
Als ik zo naar mijn merrie kijk, denk ik namelijk dat ze dat toch wel goed kan gebruiken als 'extra'.
Suelza schreef:Even een v raagje... wanneer zijn jullie begonnen met het voeren van merriebrok? Die van mij zit nu pas op 5 maanden, maar ik zit eraan te denken om haar al op een halve kilo merriebrok per dag te gaan zetten. Of is dat volledig nutteloos in dit stadium?
Als ik zo naar mijn merrie kijk, denk ik namelijk dat ze dat toch wel goed kan gebruiken als 'extra'.
Rian1984 schreef:Zijn er trouwens foto's van de geitjes?
Of heb ik het nu verkeerd begrepen dat die vannacht geboren zijn??
Pletje123 schreef:@Stoere: dat klopt! Al zou ik inderdaad niet vanaf de 1e maand meteen merriebrok geven, mits je merrie niet zoogt
stoere schreef:Pletje123 schreef:@Stoere: dat klopt! Al zou ik inderdaad niet vanaf de 1e maand meteen merriebrok geven, mits je merrie niet zoogt
je bedoelt zeker wel zoogt? zogen is toch een veulen aan de voet hebben?