Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bubbels schreef:Vraagje (met enige spoed ook wel). Pride is vanochtend rond 6 uur bevallen maar volgens mij heeft ze sindsdien niet meer gemest. Nou heeft ze gister tussen 12 en 3 uur 's nachts constant staan mesten (alsof ze "leeg" moest) maar ik vraag me toch af of dit normaal is. Wie helpt?
bubbels schreef:Vraagje (met enige spoed ook wel). Pride is vanochtend rond 6 uur bevallen maar volgens mij heeft ze sindsdien niet meer gemest. Nou heeft ze gister tussen 12 en 3 uur 's nachts constant staan mesten (alsof ze "leeg" moest) maar ik vraag me toch af of dit normaal is. Wie helpt?
Odess schreef:Misschien dat het met het oedeem te maken heeft dat ze onder haar hele buik heeft? De onderste 5 centimeter van haar buik is oedeem, zo dik is ze dus niet
@ Kelan, ja de jouwe heeft echt beste spenen! Odessa's uier is gewoon heel anders! Gelukkig heeft Boldy net zo'n uier, dus het zal allemaal wel goed zijn
Heike schreef:Hallo allemaal.
Dit begint een behoorlijk huiskamer topic te worden.
Nieuwe bokkers kunnen onmogenlijk alles lezen.
Is het niet beter als ik dit topic verplaats naar de huiskamer. Natuurlijk kan er dan een dikke buiken topic blijven. met een link naar het huiskamer topic. Dan kunnen vragen etc in de kraamstal blijven en het gezellig kletsen in de huiskamer...
Wat vinden jullie.
Hou in ogenschouw
; dat het op heel bokt niet echt toegestaan is te slowchatten.
; Dat het topic lang is geworden en voor nieuwe bokkers onmogenlijk is om alles bij te lezen.
; dat vragen erg snel 'verdwijnen' van niet dikke buiken posters.
Jullie zijn een select groepje en dat is hartstikke gezellig en dat willen we zo houden. Daarom ook mijn vraag of jullie eens mee willen denken en dat het dus niet rauw op jullie dak valt.
Odess schreef:Toen ik net Odessa ophaalde viel het me op dat haar hele kling lang was en iets openstond, veel meer dan anders! Ook waren haar uiers niet veel gekrompen en zaten er vliegjes op haar spenen (yuk) Volgens mij ben ik ook net getuige geweest van een 'voorwee'. Haar buik begon iets te trillen, ze duwde haar rug weg (bol) en trapte naar haar buik en zwiepte met haar staart. Hebben jullie dit ook meegemaakt??
@ Boldy, ik denk dat Odessa niet heeeel lang meer wacht, maar we zullen zien
@ Lola, is ze dan echt zo dik? Ik zie het gewoon niet denk ik
Tinne schreef:Eigenlijk ben ik het ook wel eens met Odess.. En ik heb idd ook niet het idee dat er niet gereageerd wordt op anderen die niet zo regelmatig hier komen. Het is voor álle merries die drachtig zijn, dus ja.
EN 2 HENGSTJES!!!!!! Whoehoeeeeee!!!![]()
Van harte gefeliciteerd Wendy en Bubbles!! Super!
![]()
Kunnen jullie ook weer normale nachten gaan slapen.
Heike schreef:Topics worden nooit weggegooid hoor!
Maar ik verplaats dit topic dan naar de huiskamer. Daar kunnen jullie gewoon verder kletsen.
Als het de 500 pagina's haalt dan wordt het gesloten en komt er een nieuw topic met de link naar het oude.
mensen die niet in de huiskamer kunnen moeten het even laten weten. dan pas ik dat aan.
Loolapelooza schreef:@Phia woehoew!Nieuwe pc = terug foto's!
Ze moet nog 4 dagen hé? Uier lijkt me nog niet echt vol, er staan wel fameuze spenen op!
vrijalover schreef:allebei super gefeliciteerd met die 2 geweldige hengstenveulens!!!!!!
Ze zijn allebei prachtig! en alweer hengstjes he!!