Ben benieuwd naar meer foto's!
Oei Astrid, zo te horen was je er op tijd bij, hopelijk knapt ie snel helemaal op en was dit afdoende.
En veel die het spannend houden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
astriidj schreef:DA heeft geen idee waardoor het zou kunnen komen. Dus hoop dat ie nu beter blijft, anders moeten we toch echt de oorzaak gaan vinden. Veulen was gisteren pas 2 dagen oud dus nog niet ontwormd. Heb voor vandaag nog een pasta (antibiotica) meegekregen en daarna moet ie het zelf weer gaan doen.
Mopjemop, ik heb er niet zovele verstand van maar ik zou ook even een belletje doen denk ik.
SofieHavan dat kan nu toch niet lang meer duren? Hoeveel dagen zit je inmiddels?Vervelend dat je je verjaardagetentje waarschijnlijk zult missen, maar daar staat dan (hopelijk) wel iets heel moois tegenover!
Tinniie hoelang denk jij nog te moeten wachten?
Fotsy schreef:caesar wat een plaatje en mooi hoofdje zit erop, al aan het dekken voor volgend jaarhier ook aan het opvolgen of Flo hengstig wordt, normaal dit weekend en dan voer ik ze weg denk ik.
nog niks bij de rest die op springen staan? Sophie , Vulina, Linda
Beertje is mega leuk zeg, amai geniet Kim ook beetje van het mama zijn?
AZ Mausi is weerom enorm, die heeft waarschijnlijk altijd veel vruchtwater dan, blij dat het goed gaat buiten
Gelukkig Tinniie dat je weet dat ze altijd zo lang draagt natuurlijk, ik hoop zo op een valk bont merrietje voor haar.
Loes ja ze heeft best grote oren maar zoooo schattige en lieve uitstraling
Arianne amai 5 nog, kan je dan beetje slaap vattenik word nu al wakker en spiek dan even op de cam, gewoon omdat je er mee bezig bent
Ze doen nog rustig aan dan Pretty, straks is Elsa nog eerder.![]()
Haar uier was wat gestabiliseerd dus we wachten geduldig af.
super CL das goed nieuws, dus toch niks mis met de melk dan?
kiki ze doet wel goed verder