@essiesilly, zo treffen we peeps nu regelmatig aan : en dan kreunt ze flink en trapt ook veel met achgterbenen. foto's van een paar dagen geleden.
essiesilly
Geplaatst: 17-03-11 20:24
ahhhh arme merrie haha op m n werk ook een merrie die voor het eerst een veulen krijgt (komt ook snel) die heeft een alarm om, gaat echt 10x per nacht af omdat ze ook zo plat ligt haha arme beestjes
peeps is een beetje maf Ze wil ook het liefst alleen maar op stal staan terwijl ze normaal juist naar buiten wil. Zodra ze de paddock inga gaat ze ook stressen 9 van de 10x en heeft ze diaree, in stal niks aan de hand en goede poep.
essiesilly, vervelend dat je dan elke keer voor vals alarm eruit moet. Wij hebben daarom ook geen alarm, dan kunnen we 40x per dag haasten naar peeps. We houder er wel goed in de gaten en gaan waken.
marlis checkt ronc tien uur nog. Mocht waken nodig zijn ga ik er vanavond heen.
foto's ben ik aan het uploaden ,maar je kan hem vandaag ook nog op de cam bewonderen ...ik chat wel niet vandaag :-p
Sjolvir
Geplaatst: 17-03-11 20:30
essiesilly schreef:
oo ok meestal is die idd wel wat eerder
Ja, dagggg... Ik wil vannacht nog thuis slapen hoor , morgen werken... Heb tegen Sjol gezegd, vanavond half 11, of anders dit weekeind en anders 1 april...
Aan de andere kant Peeps weet het wel helemaal zo te maken, dat het er alsnog heel relaxt uitziet. Zo liggens op haar zij, als gestrandde walrus.
Ik kreeg net even zwaar poedersuiker nieuws mijn tante van 41 is overleden Ben zoooo versrietig er vallen alleen maar jonge mensen weg uit mijn familie... Ze had zware spierziekte vorig jaar is mijn neef ook overleden hij was net 35 jaar...hij had een tumor in zijn hoofd....