o jeetje donja!! das schrikken,

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KootMiraDrum schreef:Ik ben altijd blij als ze drachtig is, dan kan ik tenminste een reden geven voor die buik, die ze zonder beeb erin ook heeft.
Ze is ook wel erg vet hoor, haar dochter is in mei teruggekomen uit de opfok, en toen hebben de dames schijngevechten om de Fjordenruin gehouden, wat resulteerde in een waarschijnlijke spierscheur in de rechterschouder. Daardoor kunnen we alleen rechtuit met haar stappen, en dat gebeurt alleen in het weekend (staat altijd buiten op verhard stukje, mag zelf weten of ze binnen of buiten staat, kan altijd scharrelen). Krijg 2, hooguit 3 plakjes hooi per etmaal, veel minder kan ik haar niet geven...
1 september 2009, veulen Mayra aan de voet, en niet drachtig.
(ja, we lijken op elkaar)
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FF3FMSOP-G.jpg
Marlis schreef:KootMiraDrum schreef:Ik ben altijd blij als ze drachtig is, dan kan ik tenminste een reden geven voor die buik, die ze zonder beeb erin ook heeft.
Ze is ook wel erg vet hoor, haar dochter is in mei teruggekomen uit de opfok, en toen hebben de dames schijngevechten om de Fjordenruin gehouden, wat resulteerde in een waarschijnlijke spierscheur in de rechterschouder. Daardoor kunnen we alleen rechtuit met haar stappen, en dat gebeurt alleen in het weekend (staat altijd buiten op verhard stukje, mag zelf weten of ze binnen of buiten staat, kan altijd scharrelen). Krijg 2, hooguit 3 plakjes hooi per etmaal, veel minder kan ik haar niet geven...
Dat is ook niet veel eten hoor, lekker zo houden. Ze moet wat te knabbelen hebben.