Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suffie schreef:Grappig dat er zoveel reageren op de konijnen, ook in het topic over Calimero. Deze konijnen zijn nu ruim 7 jaar en lopen altijd al bij Claartje in de stal. Ze eten, drinken en slapen samen. Als ik 's avonds hooi en brokjes voer staan ze echt samen te eten en als de konijnen iets niet zint, dan krijgt Claar een haal over haar neus. 's Winters gaan ook de 2 geiten erbij in en ook dat gaat prima, het is net een mini-kinderboerderij in 1 stal.
Saffier schreef:En ze hebben hier vandaag mn water afgesloten![]()
![]()
En kan morgen dus pas bellen, ben pas net thuis. En kom er dus pas net achter. Ze zijn berijkbaar van 08:00 tot 19:00 uur
![]()
M'n water is afgesloten omdat ik dacht dat dat automatisch ging (rekening thuis etc.) zo was het namelijk ook bij mn moeder hier.
Maar ik blijk dus een abonnement af te moeten sluiten.
marrlinde schreef:hai! even snel nog een berichtje van mij,
gisteren begon ze met kegelen, vannacht was er niks geboren dus ik stond daar om 8 uur vanmorgen
ben de hele dag daar geweest, de kegels waren in de loop van ochtend gaan druppelen, en tussen de middag spoot de melk eruit. net om half 9 ben ik naar huis gegaan, moet morgen toch weer naar school...![]()
natuurlijk, als ik daar zit wordt er niks geborennou, ze bellen me zodra ze gaat liggen, want het komt echt deze nacht dat kan niet anders...