Ja is alweer over haha. Ze lag gewoon maar dan met d'r hoofd naar de zijkant hangend....Niet plat zeg maar maar d'r hoofd wel...Ja weet nie hoe ik het uit moet leggen
Wauw, Rian, net zo voorspoedig bevallen als mijn schoonzusje (die was ook een uur in het ziekenhuis en toen had ze een zoon). Van harte met jullie kleintje en geniet er maar lekker van!
she is coming up on the 2 and 1/2 hour mark since she laid down and if that was the beginnings of stage 1 then we only have another hour before her water should break ..she is starting to get real uncomfy and i can hear her grunts and groans..di are u still out there
belle wacht op mij als we goed door scheppen ben ik vanmiddag nog wel even online voordat de paarden weer naar binnen gaan (2 potstallen leegmaken vandaag, lekker met dit weer)
cam van fancy doet het bij mij weer eens niet en die van heluva ook niet de rest slaapt, eet, of is weggewaaid (lege wei op cam Rephartox )
hoe staat Fancy erbij? ik ben op mijn werk en kan de cams niet zien bvd...
Niks nada nopes, ze staat gewoon te staan , o nee, ze ligt weer te pitten Ik kan dat veulen er wel uit kijken, ik heb medelijden met de baasjes van Fancy en natuurlijk Fancy zelf, want het duurt zo lang.