Semra: Ze gaat toch niet Treasure nadoen he..
Zou het veulen aan het proefdraaien zijn? Dan zal het toch niet lang meer duren!Vandaag eindelijk weer een mijlpaal:
EPONA IS 300 DAGEN DRACHTIG!!
Nog ongeveer een maand!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zou het veulen aan het proefdraaien zijn? Dan zal het toch niet lang meer duren!

Heeft ze les gehad van copper ofzo? Ergens ver weg familiebanden zonder dat jullie het weten.... Hoop dta ze nu toch wel snel gaat beginnen hoor, dat wachten is vreselijk (en daar kan Marije over meepraten)
Al die andere willen al stoer doen dat ze een hengst zijn en dus een wiwi hebben hahahaha eens zal je hem zien hoor 
Ik was gisteren op visite en toen was ze al een heel klein beetje hengstig dus vandaag gaat ze gedekt worden (of is al ggedekt) tot nu toe zijn alle merries door deze hengst in 1 keer drachtig geworden, dus ik ben heeeeeel erg benieuwd. duimen maarrrrrr
Sammie schreef:
Hier is duidelijk die bal te zien.

De dekhengst is Maxolo, hij is helaas niet goedgekeurd door het ICS, maar hij geeft zulke mooie eigenschappen door, dat ik hem perse wilde hebben. Zijn dochter Angel, mijn jaarling dus, die heeft ongeveer dezelfde bouw als hij heeft en haar halfbroertje, had dit ook. Hij is iets kleiner dan Lizzy, maar dat wilde ik graag. Ik hou van kleine compacte tinkers met veel sok en dat is precies wat hij doorgeeft
morgen mag ze weer.
Ik dacht al dat hij homozygoot voor bont was, aangezien hij vlekjes heeft in zijn vacht, klinkt gek maar dan zeggen ze dat ze homozygoot zijn (weet niet of het waar is hoor)
Hoop echt dat er een mooi veulen uit komt, maar dat kan nietanders met 2 van die mooie ouders 
Gefeliciteerd nog met je mijlpaal
De tijd gaat snel hoor, dus voor je het weet staat er zo'n leuk klein ding naast...
) en zo'n prachtig merrieveulen!
Zie ik dat nu goed, links en rechts bijna gelijk getekend? Zag rechts de witte vlek iets minder ver doorlopen??? Ik vind ze prachtig, en je hebt ondanks een niet-meewerkende camera schitterende foto's gemaakt!

Prachtig veulen zeg!
En wel lief van je merrie dat je niet hebt hoeven waken
Nageboorte nog goed afgekomen?
En jeetje 7 veulens volgend jaar
Jij krijgt een slapeloos voorjaar 

Dit zijn de laatste foto's van 19 juni, en nee, ze is niet meer slank, ze heeft een dikke pens!

Dag 311 vandaag!