Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

IngLio schreef:Wat is het toch allemaal inimini bij een shetje!
Vind ze het nog prettig dan, zo'n schoonmaak?
.
. Eerst kon je tussen al dat haar de uier amper vinden, maar ze is zo mega in de rui dat je er nu wel bij kan.
....bijna...volgens mij wordt dat wel een rond het datum veulen....
..ziet er goed uit!
.....haha DA's zijn er erg goed in geloof ik om dingen te beweren die niet zo zijn als het gaat om drachtige merries. Hier ook; oooh nee dat veulen komt nog lange niet, banden moeten nog losser, blablabla, ga er maar niet van uit hoor.....nog geen half uur later lag het er naast
)
mooi die voorspellingen... wij dachten eerst dat Lio 2 weken te vroeg zou gaan. Nu is ze bijna 2 weken na de exacte 11 maanden. Dat was namelijk op 20/22 april....
Wendy_Kila schreef:Bedankt allemaal!!! Ik ben zo blij met mijn vent!!! Lekker ding is het! Iedereen is trouwens uitgenodigt voor kraambezoek, mocht je tijd, zin en gelegenheid hebben!!

Bella schreef:En wat heeft Odess dr een beste buik aan zitten, ondanks dat oedeem vind ik m toch nog behoorlijk ....bijna...volgens mij wordt dat wel een rond het datum veulen......ziet er goed uit!

Mausie schreef:@Odess: WOOW wat een buik!!!