Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
droversrun schreef:Ha Nicole dat filmpje heb ik al een paar keer gekeken, zo mooi om te zien. Vooral hoe goed je op 16 min kunt zien wat de weeën met het lichaam doen. Inderdaad ook een super mooi beeld. Ik weet alleen niet of ik het ook zo online kan krijgen na de bevalling. Onze camera's nemen wel op maar geen idee hoe dat dan weer werkt.
Luna2006 schreef:Hier wil ik dit jaar ook gaan live streamen. Vorige keer via een app mensen laten mee kijken. Dit jaar ga ik via youtube proberen. Altijd fijn als mensen mee kunnen kijken
LinSa schreef:Nicole, jouw filmpje laat ook mooi zien dat je niet uit kan gaan van enkel een geboorte alarm. Ze gaat pas echt goed plat als het veulen er al een stukje uithangt en lang blijft ze ook zeker niet liggen. Mooi filmpje om te zien!
LinSa schreef:Ik heb afgelopen tijd veel zitten zoeken op internet hoe je internet naar de stal krijgt. Ik kwam een handig systeem tegen waarbij het internet via het stroomnet loopt, ideaal. Het heet homeplug of poweline adapter, zie http://www.allesoverdraadloosinternet.nl/homeplug/.
Voor mij werkt het helaas niet want de stal is niet hetzelfde stroomnetwerk als het huis van de eigenaar, dus ik zal iets anders moeten verzinnen. Maar wellicht heeft iemand anders hier wel wat aan.
Luna2006 schreef:Hier wil ik dit jaar ook gaan live streamen. Vorige keer via een app mensen laten mee kijken. Dit jaar ga ik via youtube proberen. Altijd fijn als mensen mee kunnen kijken